2021年12月7日星期二

突圍而出(巡)- Strasbourg

11月30 離開Baden-Baden,一個鐘車就到咗法國嘅Strasbourg。

原先喺google搵到一個最近大教堂嘅停車場。但係路上有路牌,以我差過BB班嘅法文理解係因聖誕市集封路。想去嘅停車場着咗紅色嘅字fermé。係乜意思呢? 於是打電話問識法文嘅友人(我冇download定google translate嘅習慣)。原來係closed咗。

毫無準備下,咁喺邊度拍車好呢? 我電話嘅網絡漫遊係龜速的,問唔到google。於是馬路上有乜停車場指示就跟住行。最後泊咗喺Petite France. 一出嚟就喺呢幢建築物。

寫blog發現呢度係Strasbourg Museum of Modern and Contemporary Art


今次係第三次嚟Strasbourg呢度。主要想睇吓個聖誕市集。話係法國最歷史悠久。
Petite France(小法國) 其實好德國。





Église Saint-Thomas
Place Saint-Thomas就有一個市集。
因為疫情,今年嘅市集打散喺城中唔同地方,增加社交距離。
路上見好多法式糕點,睇見都流口水。
但係回程時喺超市買咗野,就冇再去搵佢哋。
跟人潮行,最後嚟到原先想泊車嘅Place Gutenberg。

大教堂Cathédrale Notre Dame de Strasbourg。
做咗功課,教堂隔籬有間郵局,諗住買郵票。但係冇開門嘅?
學以致用, 門口有告示> ....Covid19....30 Novembre.....fermé
圍住教堂就係市集。


都係嗰啲嘢,有食,有買,有玩。
但係有個防疫措施,市集範圍內不可飲食。飲食要去指定地方。會有工作人員檢查健康碼。



熱酒只係3歐咋。好平。

Église protestante du Temple-Neuf de Strasbourg

又一個市集。
就係咁嘞。喺市集一旁劃出一忽畀人飲食。

最後嚟到Place Kléber。


發現喺Strasbourg呢度啲舖頭都好用心裝飾。奧地利未見過。















因為大風,落雨又凍,決定唔再行。去超市入貨就走人。
呢間Auchan超市唔知係咪細間,想買嘅野都冇。唯有失望而回(當然唔會兩手空空就走人)。
糖栗子似我哋中式嘅糖蓮子。味道,口感都一樣。

19 則留言:

  1. 我覺得呢處幾靚喎,不過都有啲靜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能係我影嘅角度咋,其實呢日見到一團一團嘅遊客。

      刪除
  2. 個度個聖誕市集超出名啦, 不過我無去過喎, 哈哈
    個度係 Alsace, 當然好受德國影響啦, 學校都有教過《最後一課》嘛

    回覆刪除
    回覆
    1. 未去過,要去啦。
      《最後一課》我唔識添。即刻wiki。

      刪除
  3. 睇相好誘惑,現場咁近香氣撲鼻唔食會流口水不止,失水太多引致隱疾。

    超市都有中文字好普遍?

    唔識亂買唔怕中伏?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔知呢間超市係咁定係呢度疫情前好多中國遊客。
      有相,唔會伏得去邊。

      刪除
  4. 唔識嘅字一google 就知啦,打乜鬼電話問
    買咁少咋

    回覆刪除
    回覆
    1. 都話咗網絡漫遊係龜速咯,唔聽書。
      落雨,冇手拎。又冇買餸車仔。

      刪除
  5. 喂!唔掂呀你個突圍出巡有排追!近排發生不快事,又忙住搬來搬去,攪到乜都無心情

    回覆刪除
    回覆
    1. 煩惱嘢暫時忘記佢啦。
      我呢個系列你有排追。

      刪除
  6. 王子就應該幫襯一下人家的法國糕點,睇嚟聖誕的生意都冇咩起色!!!

    回覆刪除
  7. 仲有聖誕市集?洋人又真係咩都唔怕....

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日維也納封城後啲聖誕市集重開,我都行咗。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.