2021年12月11日星期六

突圍而出(巡)- Museum Ritter

12月3 嚟到Waldenbuch嘅 Museum Ritter。

博物館就係喺德國知名古力品牌Ritter Sport嘅工廠隔籬。

一邊嘅博物館係一個藝術館,係古力品牌老闆嘅收藏。
館內可以影相,但係唔可以放上任何媒體。
咁我就離遠影啦。
呢期嘅主題係線條。



Audio guide幾好,除咗解說,仲有藝術家本人講解(藝術家通病我估>其實講完都唔知佢想講乜)。
呢個範圍係啲百年嘅藝術品。
夏天喺cafe坐應該都唔錯。
另一邊係古力展覽,但係呢日因事一點先開。等唔到咁耐,喺shop買啲嘢就繼續上路。
可可果汽酒同汽水。
汽水唔好飲嘅,一陣酸宿味。 汽酒仲未試。
店內有outlet,有次貨啦...
快到期貨啦。呢啲 2kg一袋,有唔同口味。話快到期,其實最早到期嗰啲係出年五月。
紀念品。睇吓當買咗。


購物滿45歐就有一個袋送。

12 則留言:

  1. 又俾影又唔可擺上網,多餘
    賣嘅嘢勁老土

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺係多餘。
      所以我影咗就算。

      刪除
  2. 欠缺人體線條展露。
    藝術家表達能力差。
    2kg幾錢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 建議呢個主題都好。
      藝術家可能都唔知自己畫乜。
      €12,69

      刪除
  3. 反而我覺得呢個袋夠實淨,去超市必備😊

    回覆刪除
  4. 呢個牌子朱古力覺得甜囉.

    回覆刪除
  5. 藝術家講的說話...就是說話的藝術~~

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.