2022年2月19日星期六

Baked Beans mit Chorizo 茄汁焗豆配西班牙辣肉腸

茄汁焗豆唔使講又係英國食譜啦。

一個細乾蔥切粒(我冇,用紫洋蔥代替),120g 腸切片。落鑊炒香,備用。
另起鑊,落一罐焗豆,撈入30g 牛油,再落之前煎腸嘅油,一湯匙parsley碎,parmesan芝士。面頭放上香腸。

完全改變咗焗豆個味。OK嘅。
唔知英國人會唔會咁煮呢?

16 則留言:

  1. 茄汁豆係大多數無益罐頭嘅例外, 茄紅素防男人前列腺癌,豆類有好多有益營養素, 兩樣嘢我每周必食。

    要少食高飽和脂肪酸嘅牛油 和 高度致癌嘅加工肉類腸仔。

    除咗煮法術改變焗豆味,知識都可改變命運包括健康。健康和味道嘅決揀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 除咗茄汁豆,我唔多食豆。
      聽講用得多唔怕前列腺癌喎。

      刪除
  2. 而家使乜分邊度會唔會煮乜,大把西廚都會煮亞洲菜式啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 係就係,但係仲有好多食材西人未識用。

      刪除
  3. 呢個餸幾簡單,好介紹……

    回覆刪除
  4. 尼個餸用來送飯都幾好。

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 多功夫。下次都係打開罐豆就咁食就算。

      刪除
  6. 茄汁豆是罐頭湯以外,我會買的罐頭

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲鍾意食午餐肉,回鍋肉,五香肉丁㗎。可惜後兩者呢度買唔到。

      刪除
  7. 我好like食茄汁豆的, 可以當飯吃不加飯呀!哈哈.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔係太好,只係間唔中先食。如果食都係直接打開蓋就咁食。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.