2022年2月9日星期三

Geschmorte Salatherzen mit Orange und Anis 橙汁八角焗羅馬生菜

又係英國食譜。呢次係煮熟嘅沙律菜,西人咁煮少見喎。 試啦.

德文Salatherzen 唔知英文同中文係乜。問問google,個樣似係Romaine lettuce 羅馬生菜。  

4個生菜切半,灑上鹽,胡椒。切口向下, 落鑊用油煎一分鐘。之後加200ml 橙汁同一粒八角煲滾。再入預熱180C焗爐焗六分鐘。

撈起啲菜。汁隔渣。再逐少逐少加入total 30g 嘅牛油。

食味好特別。酸酸甜甜嘅橙味。呢個試過就算。

12 則留言:

  1. 八角好亂黎!食譜話陳皮你都照跟。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀。西人可鍾意蘋果汁,橙汁配八角㗎。

      刪除
  2. 見到橙汁焗, 已經唔啱我啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 煮過嘅橙汁又真係幾難令人接受。

      刪除
  3. 果汁好古怪,唔多接受。

    回覆刪除
    回覆
    1. 煮過嘅橙汁又真係幾難令人接受。

      刪除
  4. 牛油...我麻麻的,吃多士我也可以不加牛油,若加也只係加好少...呢個未必會試lu.

    回覆刪除
    回覆
    1. 整蛋糕我要多牛油,但係多士我只搽好薄。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.