2022年2月27日星期日

Kaninchen in Schalotten-Senf-Rahm 兔肉配乾蔥芥末忌廉汁

難得廉價超市有兔肉賣。匈牙利產,一盒1.3kg,十歐。未知點煮但係買咗先啦。

冇頭,冇爪,冇尾,冇皮。已經斬咗件。唔使處理成隻動物,感覺冇咁恐怖。

食譜搵咗呢個我屋企有齊材料嘅。

https://www.lecker.de/kaninchen-schalotten-senf-rahm-mit-rosmarinkartoffeln-70207.html

四隻兔仔腿(四肢),灑上鹽,胡椒。煎封備用。
400g 乾蔥切粒,75g 粗粒芥末醬,50g 普通芥末醬,600ml 水,200g 忌廉,四塊月桂葉,鹽,胡椒調味。煲滾後落兔肉慢火炆一個鐘。

之後夾起啲肉,煎至金黃。汁埋芡。 

 好味好味.

16 則留言:

  1. 個香料忌廉汁好味。

    中四Bio堂要劏兔仔同牛眼喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我間都唔知係乜學校,冇劏過,只有理論,冇實踐。

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀,可以拼番隻兔仔出嚟㗎。

      刪除
  3. 我都見到有盒裝的兔肉賣,但唔敢試。

    回覆刪除
  4. 奧地利興食嗎?我記得法國係熱門主菜之一,我係法國旅行時都食過

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 冇乜特別味㗎,但係質感好似雞肉囉。

      刪除
  6. 不會有好似羊羶味咩?
    但心理上吃兔肉好似...

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.