2022年2月21日星期一

Street Art XVII + 試食

 唔想畫花幅牆嘅street art。畫喺紙皮上再四圍掛。

地鐵嘅通風口。
發現呢個artist嘅另一作品。
呢幅牆換咗畫,係搵人畫嘅汽車廣告。

講開搵人畫,1月25 去咗一間新餐廳試食。

佢內外都係畫咗嘢。

有一邊用咗舊唱片做裝飾。

間嘢走高檔路線。
前菜: 三色椰菜花, 14,50 歐。

漢堡22.50歐一個。牛肉好有肉味,肉厚多汁。松露芝士就食唔出松露味。

番薯條,5.50歐。

呢度亦有和牛食(強調係日本貨,因為奧地利本身有和牛農場。),一碟200g 冇配菜120歐。雖然試食唔使錢,但係我有良心,唔會食人隻車嘅。冇點。

甜品係餐牌冇嘅。右邊嗰篤sorbet 落咗紫蘇葉。味道好特別。冇諗過呢個味可以造甜品。

之後又送上自家製古力。

藍色嘅偉哥(佢真係起咗呢個名),微辣。可能想人食咗㷫烚烚。

餐廳喺大廈十五樓嘅地方可以包場搞私人派對。風景唔錯。




21 則留言:

  1. 靜靜話你知, 我好怕D個碟大大, 但得兩篤野嘅擺盤

    回覆刪除
  2. 你唔係乜都要無味咩? 牛肉味、松露味接受到呀!

    適量免費試食工作係筍工。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我咪就係難服侍囉。唔係所有都要冇味嘅。豬冇豬味,雞冇雞味,魚冇魚味,蘿蔔冇蘿蔔味。。。暫時諗到咁多。
      要我自己畀錢就真係唔會去食。

      刪除
  3. 用紙封哂通風口咩玩法
    菜式幾好

    回覆刪除
    回覆
    1. 通風口可能喺另一邊呢。 我冇去研究。
      賣相唔錯。

      刪除
  4. 回覆
    1. 要我自己畀錢就真係唔會去食。

      刪除
  5. 突然見你唔做奧地利王子,小心拉人封卜呀🙊

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果真係俾錢食都幾貴,唔怪之得話走高檔路線,不過賣相同格局都唔係高檔路線,只係價錢高

      刪除
    2. 呢個國號一開始就用㗎喇。
      環境唔配個價錢。

      刪除
    3. 掛住睇你啲內容無乜留意你啲周邊野添😆

      刪除
    4. 白費我心機。。。。。

      刪除
  6. 我也會這樣,雖話免費試食,但我都會畀番錢!

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 要我自己畀錢就真係唔會去食。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.