2022年2月11日星期五

回暖

 2月9 天氣好。WFH 就去老地方picnic。

 手機話八度。體感有十幾度。可以就咁着短袖吸維他命D。

扮文青。

Hea夠本就去shopping。

呢個近維也納嘅shopping mall最近被Westfield 收購咗。

維也納唔多興shopping mall。而最大規模係呢個喺維也納隔籬個鎮。

雖然交通方便,但係都幾遠。所以我好少嚟。

呢度有我摯愛嘅P字頭廉價衣履店, 係最近維也納嘅分店嚟。所以我通常喺德國先幫襯。因為德國嘅分店係喺市中心。

買咗好多垃雜嘢放血, 新正頭主動應驗血光之災。

行咗兩個幾鐘。五點放工時間就返屋企嚕。

20 則留言:

  1. 回覆
    1. 初一唔係閂舖咩?邊度可以揈錢?

      刪除
    2. 可以長假出國玩呀梗係幸福啦!係講你唔係我。

      近兩年,我每年初三赤口都捐血,我呢啲先至係見血擋煞兼積德救3個人,如果你啲血唔乾淨,係唔要架!

      刪除
  2. 好多人會農曆新年去洗牙, 應下"血光之災", 而家應該唔得啦

    回覆刪除
  3. 喂王子,我呢度都咁啱回暖喎,上到7度,同你果面差不多

    回覆刪除
  4. Vienna七月份嘅氣溫會熱到咩嘢程度?

    回覆刪除
  5. WFH 竟然可以咁出去hea,真羨恭.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.