2022年2月3日星期四

免費冇我份

喺yt見過北歐嘅超市入面會有啲免費生果畀啲小顧客攞嚟食。

喺我呢邊終於見到一間超市用相同嘅手法。

可惜寫明係for 小朋友。冇我份。
 

10 則留言:

  1. 超市貴我唔係大客戶豪買,我都算係小顧客。

    好多小朋友偏食唔鍾意食生果同蔬菜,呢招冇乜用,營業部屎橋。

    不如,小量非定時特價優惠客仔,我碰到會好似中獎咁開心,會更吸客行多啲增加人流,虎年行運一條龍。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知,你乜都小。
      目測擺出嚟呢啲係賣唔出嗰啲。咁好過抌咗佢。

      刪除
  2. 你攞張白卡出嚟,全部係你架啦

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 冇寫,應該係啦。但我估啲父母會教啲小朋友只攞一個。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.