2023年1月24日星期二

加人工

奧地利嘅人工除咗最低工資嘅規定, 仲有唔同行業,工種,年資都有規定嘅月薪。即係跳槽去另一公司(同行業),人工係唔會一齊跳㗎。

而加人工都係有規定。所屬僱主聯會同工會達成協議,就會有以下呢個新一年嘅稅前人工列表(用我呢行 - 旅行社做例子)。

呢個安排都好嘅,唔會話啲刷晒鞋嘅會加多啲。又唔會話同事要出位就踩低人。 辦公室政治相對冇咁陰險。

而最底咁低人工嘅係乜呢?

呢度興見習生制度,係合法嘅廉價勞工。學生們學完理論,就要去實習。通常佢哋仍然有父母養。唔會話人工少生存唔到。
 

另外另外,大家都知通脹高企啦。今年僱主規定要發放通脹津貼。我呢行就規定每月 35歐或儲埋喺出雙糧時發放。註>法定每年兩次雙糧。

23 則留言:

  1. 咁係咪表現好唔好, 都係加同一%人工?

    回覆刪除
  2. 唔係好認同,如果同一行業跳槽人工一樣,做生不如做熟,跳來做咩,除非做得唔開心,在英國如果你是專業人士,跳一跳人工可以跳得好高。

    回覆刪除
  3. 教我如何脫離悲苦底層!

    回覆刪除
  4. Happy New Year 兔 you!
    祝兔年事事如意,大吉大利 ~

    回覆刪除
  5. 祝:兔年大吉,萬事勝意!龍馬精神!

    回覆刪除
  6. 都好呀~ 一年兩次雙糧。
    我做緊個到見工個陣話有一個月雙糧,後尾變咗叫 bonus 😑

    回覆刪除
  7. 同樓上各位一樣,有好過無啦 。

    回覆刪除
  8. 好多歐洲國家通脹問題想加都冇,你哋算好好!!!!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.