2023年5月5日星期五

露營初體驗

去城堡做乜呢。因為呢度有個童軍聚會,喺呢度紮營。友人知我從未露過營,話我就要體驗吓喇。我哋會喺呢度渡宿兩晚 (4月29 & 30)。

紮營我當然唔曉。我只係監工啫。
睡房。
友人怕我嘅初夜被嚇親,所以特登借埋氣墊床。

夜晚點營火。小朋友玩火就最興奮。

第一晚都好。第二晚就超凍,夜晚得四度。
有味飲管。入面有味粉(我呢個係士多啤梨)同糖。用佢啜普通嘅奶就會變士多啤梨奶㗎喇。


第二日,有一小隊到埗。佢哋首先喺樹林搵木頭。







ta-da. 完成。
夜晚BBQ。
除咗月光,星光同火光,就要摸黑食嘢。
食完嘢就唱歌仔。啲童軍歌我當然唔識啦。禮貌性留低聽聽之後就去瞓嚕。而佢哋唱到四點。@@

18 則留言:

  1. 最怕士多啤梨味飲品,好似飲藥水咁。

    回覆刪除
  2. 我嘅第一次喺十三歲,抆家姐衫尾。中三開始同同學仔自己去啦!到出嚟做嘢有錢就去離島宿營,有空就周六去周日返,晚上都係燒烤,食腐竹糖水降熱氣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 宿營我都只係去過一次咁大把。

      刪除
  3. 我反而最怕係要共用廁所 & 浴室 (阿毛)

    回覆刪除
  4. 我都未試過露營,怕帶好多嘢麻煩之餘又擔心無衛生設施。
    而家大馬都開始有好多設施充備嘅 Glamping 營,反而可以考慮下 ~

    回覆刪除
  5. 肥人初中時去過露營, 果時既工具無而家咁多呢...
    仲記得果晚又凍又餓...真係好掛住屋企.......張床呢!!

    回覆刪除
  6. 都未試過露營,好耐都冇睇過星星囉。

    回覆刪除
  7. 飲筒有好多味,古力同其他果味

    回覆刪除
  8. 吓,原來你未試過露營,個營都好大喎,士多啤梨除左新鮮既,其他製成品我也不like 的

    回覆刪除
  9. 條睡褲正呀!我都係鍾意你以前頭像多啲😂

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.