2023年5月10日星期三

睇騷

 4月26 友人請我去Volksoper 睇音樂劇Cabaret。

呢齣劇係德英夾雜,話我易啲明。
但係睇睇吓我瞓咗。哈哈。

Cirque du Soleil太陽劇團又嚟咗維也納。今年要自費,所以買咗最cheap 嘅位,喺舞台嘅右面。

4 月26當日,諗住係入口喺平時嘅位置。點知搬咗,等我行餐C,七點半搞到我真係七點半先到。好彩仲有大把人係門口等安檢中。

坐咁側其實都唔係太差,因為個舞台會轉嘅。
劇目Luzia。
啲雜技舊酒新瓶啦。但係仍然好吸引我。







影到呢度,職員嚟話唔可以用相機。。。。
紀念品唔多吸引。

最後買杯可樂做個紀念。一杯可樂6 歐。
明明可以影相。憤憤不平,於是問點解啦。原來我相機聚焦時發出強勁綠光,影響演藝人員喎。

4月27 去睇演唱會。

話說個friend係Avril Lavigne 嘅粉絲。佢問我陪唔陪佢去睇演唱會。但係我只識佢初出道時啲歌。。。都好啦,我喺維也納都未去過啲演唱會。體驗吓都好。

雖然佢係粉絲,但係啲嘢太貴買唔落手。

8 點開場。。。乜咁少人嘅?? 買飛時好多位都賣晒個喎。
Opening act 唔知係乜水。唱咗廿分鐘。



之後係休息。9點 Avril Lavigne 先出場。呢個時候啲人先陸陸續續入場。
可能佢哋已經知道演唱會係會咁樣。
好彩其中唱咗啲首本名曲,我唔會悶。
我哋買最平嘅山頂位。想豪畀佢都唔得,因為貴啲嘅飛已經售罄。













邀請觀眾上台跳舞。

唱咗個半鐘就完場嚕。

噏撈咗條片。可惜第一首歌好似播唔到。

20 則留言:

  1. Avril Lavigne 有無唱 "hello kitty"?
    Mina sako arigato, k-k-k-kawaii
    K-k-k-kawaii.
    (阿毛)

    回覆刪除
  2. 王子當CEO chef entertainment officer

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係擁有PHD (Pretty Huge Dxxk) 好啲。

      刪除
  3. 我睇親 show 或電影都會訓着

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 啲紀念品唔吸引我。咁咪退而求其次囉。

      刪除
  5. 嘩,買左贵票既只睇個半小時好似不太抵喎!

    回覆刪除
  6. 有咁多野睇,真開心!

    回覆刪除
  7. 而家香港演唱會飛(貴/平)都極難買到!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.