2023年5月21日星期日

維爾紐斯 - MO Museum

呢間當代藝術館原本諗住星期五去嘅。但係售票姐姐話星期六開始常設展館重開,叫我第日先嚟啦。 

我嘅機係星期日下晝,星期日朝早大把時間,於是安排最後一日(4月23) 嚟喇。

戶外已經有啲嘢睇吓。




館內。














帽嚟㗎。






特別展覽係啲名人面模(冇一個我識㗎啦當然)。


藝術館個倉。
藝術館外面個廣場整得都幾靚。




藝術館比較細。我一個鐘就睇晒。於是喺附近超市(好彩星期日營業)買啲嘢,食埋lunch 先出機場。

18 則留言:

  1. 喂喂!無嚟一排原來去咗立陶宛! 我當年好覺得幾正吓喎~ 我要把文⋯⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. 忙完啦⋯⋯ 回復正常。迷又係報稅同攪PR囉

      刪除
    2. 睇你講報稅都感覺到係幾煩。

      刪除
  2. 上周中招有3日頭重重,好似呢個石人仔。(尾2幅)

    回覆刪除
  3. 個 lunch 好似好清淡 (阿毛)

    回覆刪除
  4. d展品同畫都幾得意
    尾3果個圓筒似十字繡喎

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.