2023年5月6日星期六

Pöggstall & Whisky

 4 月 29 冇嘢做就搵嘢做。於是去附近嘅Pöggstall 行吓。

同行嘅友人從未嚟過。我呢個新奧地利人反而已經嚟過兩次。佢哋都好驚訝。



4 月30 去 WHISKY-ERLEBNISWELT.
呢度我又係嚟過。友人就問我我有邊度未去過。。。
Join guided tour 首先睇片
磨坊





試飲一杯。我呢杯係古力溝咗威士忌。想再試其他可以自費。
最後行吓個花園。呢度種咗 Lebensbaum (Tree of Life).
啲樹代表某日子出生嘅人嘅性格。呢棵就係我嘞。

14 則留言:

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.