2023年5月7日星期日

Burgfest

城堡會喺5月1搞個Burgfest,當日會棟起棵Maibaum 樹。

29號棵樹已經運到嚟。




卸貨。
樹葉部分同樹幹係分開嘅。
啲裝飾同工具就30 號送到嚟。

30 號呢晚醃雞等聽日賣。佢哋只係醃兩盤,我心諗邊夠呀。當日真係活動開始一個鐘就賣晒。
5月1 朝早樂團到埗。

 檔口準備中。



用金屬圈接駁之前分離嘅樹幹。
準備啲工具撐起棵樹。

裝飾已經整好。


當影相之際,我呢個壯男被徵召入伍。
我同大家幫手舉。
我只係用咗啲棉力就走咗出嚟影相。

可能棵樹唔太高(話有16米),畀我想像快棟起咗。

再做穩固工程。
慢慢拎走啲工具。


 除咗之前嘅檔口,呢度仲有個舊書攤。

留到點幾兩點就走人嚕。


16 則留言:

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.