2023年5月25日星期四

維爾紐斯 - 雜記

拉脫維亞嘅屈人寺(香港同一集團)呢度都有分店。

N年前喺Riga見係好有香港影子㗎。呢度嘅冇咗呢個感覺,唔通香港嘅都改咗?

睇建築通常都會行遠少少睇㗎嘛。呢都歷史建築嘅介紹牌係放喺建築物嘅對面。讚!
檔口背面有啲歷史圖片睇吓。

感覺呢度好支持烏克蘭。民居好多都掛咗烏克蘭旗。政府建築物都係。巴士車頭都打咗Vilnius love Ukraine。

我其實好接受到異國菜。但係立陶宛菜睇餐牌已經覺得唔對胃口。所以冇幫襯。

第一晚經過一間標榜新派廣東菜嘅餐廳,只有西人侍應,就幫襯佢啦(維也納只有一間廣東菜館,我未幫襯過)

咕嚕肉。

楊枝甘露。連同一杯嘢飲,好似食咗 25 歐。超貴。

碗楊枝甘露一啲芒果味都冇,似飲顏色水。

呢度幾多呢啲磚屋。
街頭隨影。




呢度各大超市都畀我巡視過。
影咗當買咗。
相睇唔出。呢度啲行人路,馬路都舖得唔平。另外離開咗遊客區就會見到啲樓好殘舊。

經過郵局就攞籌問吓有冇特別郵票啦。阿姐話要去總局先會有。佢講個地址我聽,當然係一頭霧水。叫佢寫低,佢又好樂意喎。於是嚟到 Totorių gatvė 8。

 可以同阿嬸用英文溝通。佢show 晒啲郵票我睇,買咗咁多佢都仍然繼續推銷。我話夠喇夠喇。

另一mark 低要嚟朝聖嘅地方。哈哈哈。
冇香港OK嘅感覺。
買咗綠色罐可樂,青檸味。

又係超市。
居然有魷魚絲賣,made in China。
超市賣嘅蛋糕都幾靚。

Tree cake 應該係呢度嘅特產。係另一間超市見買咗個細啲嘅。

個cake 好乾,好硬,但係好有蛋味。

整到好似菇菇咁嘅餅。薑餅嘅味道,外面白色嘅係糖,超甜。

本地古力品牌。買咗。
瑞典漢堡連鎖店。
OK啦,唔係話特別好味。
夜晚唔知食乜。喺酒店附近有間日本餐廳。見佢門口寫日文,店員打扮又唔似強國人於是入去幫襯。
大阪燒
Anmitsu あんみつ. 久違嘅味道。冇伏。加一杯嘢飲,食咗25歐。

食過返尋味。再次幫襯。呢次叫炸雞同omusoba. 加一杯嘢飲,又係食咗25歐。
喺商場嘅零食店居然見到佢。
睇咗櫻花,食日本嘢,買日本嘢,呢次係咪一次偽日本旅行呢?

16 則留言:

  1. 去一處地方,感受兩國風情,抵玩!

    回覆刪除
  2. 郵局呀姐遇到個大老襯仲唔搏命推銷咩

    回覆刪除
  3. 我其實好接受到異國菜:知你啦!
    菇餅:似花塔餅
    立陶宛好窮吓!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有冇邊條正菜介紹。
      比西歐窮囉。

      刪除
  4. 王子好有冒險精神 (阿毛)

    回覆刪除
  5. 我呢度都周圍掛晒烏克蘭旗,九成國家都係支持被入侵一方嘅⋯⋯除了⋯⋯🫢
    此外這些俄羅斯周邊國家點可以唔撐,又曾經係俄國獨立出嚟嘅國家,歷史都有讀,唇寒齒亡嘛,滅咗烏克蘭點知幾時輪到自己?

    回覆刪除
  6. 王子唔好偽日本旅行啦,立即飛去真日本啦. 哈哈哈!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.