2016年4月3日星期日

蛋糕

Blog友介紹我整clementine cake. 試吓係乜味都好.
http://www.foodnetwork.com/recipes/nigella-lawson/clementine-cake-recipe.html

自己去煲桔仔咁煩,我用果算了.
200g 橙味果jam, 兩隻蛋,50g 糖,100g 杏仁粉,半茶匙發粉.
甩模失敗。但係味道好好.已經翻兜過一次了. 
 
另外早前見過一個elderflower and lemon drizzle cake.
http://www.bakeforhappykids.com/2016/02/elderflower-and-lemon-drizzle-cake.html

基本蛋糕做法,落檸檬皮。 蛋糕焗好脫模後襯熱搽上elderflower syrup同檸檬汁溝出嚟嘅糖水. 
蛋糕都係咁嘅樣,相唔影了. 味道唔太特別,似食檸檬蛋糕多啲。

31 則留言:

  1. 味道好,即使賣相不佳,也不緊要

    回覆刪除
  2. 茂利得你呀 , 乜野模黎架, 搞到好似地震後既殘垣敗瓦咁XXD
    你好似仲有cupcake未出爐喎, 係咪唔曉整呀XXD

    回覆刪除
  3. 係咪未散哂熱, 所以脫模出事?

    回覆刪除
  4. 哈哈賣相差少少,繼續的努力!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我脫模好撞手神。有時好靚㗎。

      刪除
  5. 以前我整某些莓類蛋糕,我都係落幾羮(匙)嗰種果醬就算!

    回覆刪除
  6. 好好吃的樣子!
    好犀利!

    回覆刪除
  7. 外表唔重要,好味就得啦!

    回覆刪除
  8. 王子用心良苦....反面教材示範 XXD

    回覆刪除
  9. 你唔講甩模失敗,我仲以為啲人爭食爭到一岩一忽添...哈哈

    回覆刪除
  10. 甩模失敗,將個模痴住嗰啲蛋糕碎刮出嚟整Parfait,就可以變靚喇 :p

    回覆刪除
  11. 攪錯呀,食到一半先影相

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.