2016年4月12日星期二

奧式葬禮

3月21第一次去呢度嘅大酒店。

記錄一吓呢度個習慣先。
帶咗花圈去靈堂先要簽名。儀式進行中播咗兩首歌。工作人員讀下故人嘅生平。雖然故人冇信仰,但係工作人員都帶大家祈禱。如果有人想講吓嘢,都有少少時間畀你嘅。
奧地利係興土葬嘅。落葬就好似睇西片咁,大家跟住靈車去到墓前,每人都灑啲泥去個窿度(都幾深吓㗎). 習慣喺呢個時候啲人會畀貼士畀個埋棺工人.(我見有人唔畀咁我都唔畀lu). 最後同家屬講Beileid就可以走喇。



35 則留言:

  1. 最好唔好攪咁多野
    有次係香港, 參加朋友媽媽葬禮, 又唱詩, 仔女同女婿又講生平, 最後仲播生平 DVD, 都好幾個鐘

    回覆刪除
    回覆
    1. o係HK我去過一個friend嘅葬禮. 佢生前好鍾意唱K,儀式中播咗佢唱嘅歌,仲製咗CD畀大家留念。

      刪除
  2. 一天歸去,不要住何儀式!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 送咗花圈嗰啲遲吓會收thank you card囉.

      刪除
  4. 土葬咪冇得骨灰整鑽石囉.

    回覆刪除
  5. 這裡形式與你說的差不多,亦多會有茶點招待……至於上山,在未到墳場前,一條長長車龍,若遇單行缐就麻煩啲,後跟著的車便要慢慢忍受!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我度大酒店喺正墳場,唔會影響交通。

      刪除
  6. 真係送最後一程, 這裡非常傳統,有坐夜幾天才出殯

    回覆刪除
  7. 人死如灯滅、我連個body都安排送比大學、费事烦人呢!

    回覆刪除
  8. 肥人都希望第時走左, 儀式簡簡單單就好, 反正我都唔會知道...hahaaaa

    回覆刪除
  9. 西式happy D~
    中式淨係個"拿磨佬"briefing幾個紙公仔都B左十幾分鐘呀⋯
    係西方,估唔到呢D都會比貼士

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.