2019年7月9日星期二

購物篇

我嘅購物咪即係去超市囉.
Maastricht間亞超買港貨係指定動作。
嚟個小合照先。次次都買個啲唔影lu.

法國買嘅米片。原來同佢嘅薯片同一口感.只係少咗薯仔味.
荷蘭亞超買嘅日版可樂。
法國版可樂見到都有買,但係除咗法文就冇乜特色。
荷蘭綠色沖水飲嘅糖漿。看圖識字,再加荷蘭文斷估冇痛苦。應該係布冧。
法國某間超市有西班牙食品section.
我唔食魚但又鍾意食西班牙呢隻魚. 一條條白食,乜魚嚟呢?  我估都有成十幾年冇食過.
我呢邊唔係冇,但只係喺啲水貨零食店先買到。可惜貴到我唔捨得買。喺荷蘭見有,即買啦仲使問.
北京填鴨味我呢邊未有. 其實係食填鴨時搽嗰隻醬。
Cassoulet 勾起十年前南法之類嘅回憶。
荷蘭超市都幾多印尼嘢買。呢包湯我覺得好味. 應該係花生醬番茄湯,入面有芽菜同馬蹄粒.
德國超市見嘅果jam. 
蘋果芒果泥, 南瓜籽泥未見過未食過買嚟試吓.
南瓜籽泥開咗. 好濃郁嘅南瓜籽味.但唔知點用.
蛋糕仔同糖都係買番公司嘅手信。(雖然奧地利人係唔興咁做的。我當係收買人心啦)
左下係香港某檸檬茶嘅雪條模。1歐。喺香港係咪贈品嚟嘅呢?
就快到期,半價唔使十歐嘅蛋卷。
法國買郵票好方便的。唔使溝通,郵局一pack pack pack好晒,好似去超市咁自己揀就得。
喺法國亦買咗兩件T.
因為係爸爸節,第二件半價。有大人同小童碼,可以父子裝㗎。(因為推廣牌全寫法文,斷估,再用英文問sell屎。佢又肯用英文回答。)


22 則留言:

  1. 西班牙罐頭香港都有,細细罐開出黎當tapas
    0記餅唔食都吧
    可樂唔使返港掃啦
    南瓜子醬搽包,整包,批,蛋糕乜都得

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係開嚟就咁食.
      我只係鍾意食佢出嘅蛋卷㗎咋.
      下次去唔知仲有冇其他款。
      我搽包。

      刪除
  2. 西班牙野上面個盒應該係魷魚
    T-shirt 係 Colmar 買?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,喺Metz嗰日係星期日,冇得shopping。

      刪除
  3. O字餅乾畀消委會驗出有致癌物質丙烯酰胺,不過,網上轉載已經被某某公司惡意删除,唔想畀人睇到。

    估估吓冇中伏,唔用網上翻譯。

    你咪情侶裝。

    見過墨西哥粟米片,未見過米片喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. O字我愛食.
      旅行我冇用㗎。時時都唔記得準備定個offline翻譯。
      墨西哥粟米片我呢邊都有.

      刪除
  4. 一條條白色係 baby eels
    http://www.bbc.com/travel/story/20180313-why-baby-eels-are-one-of-spains-most-expensive-foods
    花生醬番茄湯幾特別喎
    乜你度都有水貨零食店?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都估佢係.好好食架.
      花生醬番茄湯想自己煮.
      有一個本地連鎖水貨零食店.

      刪除
    2. 你度水貨唔係犯法嘅咩?

      刪除
    3. 其實主要係歐盟其他國家嘅貨。唔犯法.

      刪除
  5. Appears that Cocacola produced different design in different countries. I saw different designs even in different cities in Japan.

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本就誇張咗啲.唔同地方都有限定版。

      刪除
  6. 無見過個雪條模,下次整雪條出來看看係乜樣

    回覆刪除
    回覆
    1. 個模把鬼,枝柄脫模時甩出嚟嘅。

      刪除
  7. 米和薯片在港都未發現喎!
    T 恤幾得意 ...

    回覆刪除
    回覆
    1. 米片我呢邊都未有.
      T 恤我至愛。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.