2019年7月27日星期六

Stadtmusum Traiskirchen 中

繼續> 整腸製,醃酸菜嘅地方。



百年前嘅民居。
門鐘。
要去走廊攞水用.
廚,
洗手間係同一個位.(廁所喺走廊公用)
沖涼用浴盆或者去公共浴室。


呢間博物館好雜,乜都有. 
收音機展。

影音組合。
唱片嘅前身?
有一part展示啲舊報紙。唔睇都唔記得細個時香港仲有早報同晚報。
酒館

考古發現。
又係酒館

有角子機.
特別展係熨斗展。展品係一位女士捐出.
熨斗焗爐
氣體
煤氣熨斗。
汽油熨斗。
放炭嘅熨斗。



18 則留言:

  1. 第一張好似大陸鄉下地方
    百幾年前住宅都唔錯
    放炭燙斗以前我外婆家有,拉起後面塊閘,將燒熱d炭放入就用得

    回覆刪除
    回覆
    1. 我印象我鄉下NNN年前都係咁.
      其實住係唔錯。
      放炭燙斗我只係喺博物館見過咋.

      刪除
  2. 好似粵語長片個D一屋十幾伙咁

    回覆刪除
  3. 冲凉要煮完飯騰空出黎嘅火水爐煲熱水,然後,去水喉房加凍水,轉入去無遮掩嘅公共浴室。呢度要 真人示範嘛!

    回覆刪除
  4. 香港60 - 70年代嘅公屋就好似你度百年前嘅民居咁,要去走廊攞水用,廁所喺走廊公用,沖涼去公共浴室,英國佬係咪抄你度㗎?:p
    我又係,唔睇都唔記得細個時香港仲有早報同晚報,諗唔起邊份報紙有晚報 :p
    熨斗展展品係一位女士捐出 <-- 佢一個女人收埋收埋咁多熨斗 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能英國百年前都係咁呢.
      係咪星島呢?????
      係呀,佢個人收藏。佢鍾意去啲跳蚤市場搜集。

      刪除
    2. 真係星島喎,1996年停刊
      https://zh-yue.wikipedia.org/wiki/%E6%98%9F%E5%B3%B6%E6%99%9A%E5%A0%B1

      刪除
  5. 古懂燙斗旅行時都見過其展品

    回覆刪除
  6. 雜得黎啱睇喎,有D只在電影上見過.

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為電影,雖然唔係自己年代但又好熟識咁.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.