2019年7月18日星期四

時光倒流雜記

6月嘅時候去咗一處未去過嘅地方(維也納仲地方我未去過的).

間教堂好大,入面都幾靚。

對面有間賣Tirol州傳統餃子店。
有堂食。呢碟Schlipfkrapfen八歐有找。
薯蓉餡。先蒸熟,撈上牛油,灑上芝士,chives。幾好味. 好味過波蘭餃子。
 6月15屋企附近有個Wehrgassenfest. 
唔知係咪夜呢(七點幾),唔太多人食嘢。

表演算多人圍觀。
6月16 去咗市郊一間教堂。彌撒後知道佢哋喺花園有個Vitusfest.
有樂隊。
有BBQ party。
價錢>隨緣樂助。之後先見有個建議捐款價錢。

因為唔知,畀咗五歐佢.畀多咗添。但之後佢有免費蛋糕,雪條。OK啦,冇蝕。
活動規則。最特別係希望你自己拎番啲食具入廚房,幫手洗埋碗就最好啦.

16 則留言:

  1. BBQ除咗你至愛嘅大腸冇小鮮肉?
    5歐任食好抵。

    回覆刪除
  2. 係香港生活了幾十年,我也有很多地方沒有去過。

    回覆刪除
  3. 呢處唔貴,餃子反而唔平。

    回覆刪除
  4. 香港都有好多地方我無去過架
    王子最後有無洗碗?

    回覆刪除
  5. 英國好多地方我都未去過,就算日日出倫敦返工,我都係點到點咁去,無去其他地方。

    回覆刪除
    回覆
    1. 尤其係返工嘅日子,除咗返工唔會再去其他地方。

      刪除
  6. 你使唔使計咁多,又唔係蝕你副身家

    回覆刪除
  7. Schlipfkrapfen 外型同波蘭餃子一樣,又係薯蓉餡,有乜唔同呢?
    如果個個都洗埋碗個廚房咪好迫

    回覆刪除
    回覆
    1. 個味唔同。波蘭餃子嘅cream cheese味強啲。
      所以拎番入廚房咋.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.