2019年7月28日星期日

Stadtmuseum Traiskirchen 下

玩具。

類似嘅積木細個時都有玩。
木頭嘅砌圖細個時都擁有過.
之後就係嘅Matador專題展館。Matador係奧地利嘅本地積木,類似Lego Technic.
全部都郁得。
踢波,觀眾個頭跟住郁㗎。
我最鍾意呢個保齡。
另外又有警察嘅收藏。

香港都有喎. 97前.

東德啲柴。
礦石收藏。
以為睇晒,想走先醒起售票處旁仲有嘢睇.
電單車收藏。(冇影晒)
十年前摺咗嘅橡膠製品廠。


唔係聽到個阿媽話畀個仔知出邊有電車睇我差啲miss咗.
仲有個防空洞。

有廁所。


救護車,兩匹馬力.

又有消防車睇.

比較現代嘅成個hall.我費事行。
磚頭展。
印刷廠。
野生動物。

24 則留言:

  1. 木製積木,我都有玩過。

    回覆刪除
  2. 保齡球 ……因為王子最愛碌嘢。
    你都最愛收藏警察,玩警察啦!
    咁多嘢,腳仔軟。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你碌。。。唔想睇囉.
      角色扮演。
      真係行到腳攰。

      刪除
    2. 唔好妒忌我。😗
      扮賊仔畀阿Sir搜身兼通渠。

      刪除
    3. 依家啲警察專係扑嘢嗰喎.搞到啲人頭破血流。

      刪除
  3. 積木及木頭砌圖必有啦
    防空洞個廁所乾定有渠,好核突

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋差唔多年代先玩過啫.
      應該係乾廁嚟㗎。

      刪除
  4. 又係雜不Lun展覽🤣
    保齡玩具都想玩,哈哈~ 97前警徽都有,勁

    回覆刪除
    回覆
    1. 好專門嘅博物館可能要有好多展品先得。

      刪除
  5. 木製積木我都玩過下噃

    回覆刪除
  6. 木頭嘅砌圖我都有一套,不過印象中好似無第3張咁多舊積木
    防空洞廁所有埋報紙比你 ..... 哈哈 :p

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.