2019年7月29日星期一

雜記兩篇

7月9去睇歌劇。

話說公司可以幫職員攞免費飛.我即刻𦧲飯應啦.
同友人講開,佢話暑假邊有歌劇上㗎。咁先check check, 原來係強國嘅歌劇嚟。中文歌劇未睇過. 一去無妨。
唔係拉筋,係拉背日記。
據講呢位德國人拉貝John Rabe喺南京大屠殺前救咗幾十萬中國人. 依家南京有佢嘅紀念館。
劇係唱中文,有中德字幕係頭頂。有坐前排嘅觀眾要求坐較後位置方便睇字幕。
我評語係...
唔好聽囉. 音樂只係似背景襯托。


7月11到埃及大使館出席埃及國慶酒會。



花園有啲臨時佈置。

隔籬係大使官邸。


18 則留言:

  1. 早排睇咗『聲入人心』,係一班讀聲學、歌劇畢業嘅高大靚仔小鮮肉黎比賽爭奪主唱席位,我相信會好睇過呢套劇。

    點解酒會淨係影到一大堆生果咁古怪?
    係咪王子打算散會後順手拎入袋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 見話有小鮮肉就即刻search嚟睇.又真係吸引過呢齣歌劇。
      Buffet未開蓋。開咗又排隊攞食,仲邊有手影相.

      刪除
  2. 呢d唔睇都吧啦
    冇請你去大使官邸度下週末咩

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇過一次,有其他中文歌劇我估我未必去睇啦.

      刪除
  3. 回覆
    1. 講我聽得明嘅。但係歌劇就難明啲。

      刪除
  4. D演員全部係華人?
    嘩!果然係王子,可以出席埃及大使館酒會,大人物呀你!哈哈。 

    回覆刪除
    回覆
    1. 故事因為有西人角色,好似有一兩位係西人.但係都係唱中文的。

      刪除
  5. google 咗 John Rabe 係乜水,真係估佢唔到,身為納粹黨黨員竟然走去救被德國盟友(即係日本)屠殺緊嘅中國人,而佢自己家鄉嘅德國人喺度屠殺緊猶太人佢又唔理

    回覆刪除
    回覆
    1. 會唔會係被迫做黨員呢??

      刪除
    2. 我諗唔會,當時德國又唔係一黨專政,,唔會有被迫
      希特拉本來想加入另一黨,但嗰個黨唔收佢做靚,所以先入納粹黨

      刪除
    3. 咁又真係唔知嘞。要去紀念館睇睇.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.