2020年8月2日星期日

港式羅宋湯

呢個吸引喎.整!
https://www.youtube.com/watch?v=-ltVHmwQfq4
我個份量>500g goulash肉,兩塊月桂葉,一個小洋蔥切粒,一瓣蒜蓉,一湯匙茄膏,一個大番茄切件,半個紅椒切件,半個青椒切件,一條西芹切件,一條紅蘿蔔切件, 1/4個椰菜切絲,兩個細薯仔切件.半個檸檬.

肉用水洗清。放凍水煲滾。撈起洗淨。之後用1L水,月桂葉煲個幾鐘。同一時間,炒香洋蔥,蒜蓉,茄膏。然後落晒其他蔬菜炒至軟身。再倒落煲肉度.放埋檸檬。慢火煲廿分鐘。

好味呀!!但係發現我已經唔記得咗茶記紅湯係乜味.  講唔到畀大家知個味似唔似.

28 則留言:

  1. 港式羅宋湯最好飲。我會落一隻辣椒,嘻嘻。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我呢個鄉下仔當然識啦。但係咁post方便我多啲囉.

      刪除
  3. 睇見我都想自己整埋一份,畢竟唔知要等幾耐先有得飛香港 (TT_TT)

    回覆刪除
  4. 哈...港版..羅宋湯經常飲,對我嚟講普通不過,無乜特別,離鄉別井嘅你可能情感會多啲

    回覆刪除
  5. 疫情過後立即回鄉....暢飲:P

    回覆刪除
  6. 送個香脆的法包唔錯!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 香脆法包唔配港式羅宋湯 ,要配牛油餐包嘛。

      刪除
  7. 茶記紅湯,白湯,我也是多數要紅湯的,白湯多是罐頭忌廉湯加好多水煮,紅湯起碼有時會見到加左椰菜煮.

    回覆刪除
  8. 茶記落多好味精所以味道好濃又好味,自家製無乜可能做到了🤪

    回覆刪除
    回覆
    1. 自家都可以落味精嘅,但無謂啦。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.