2021年7月10日星期六

豉汁炒蜆

舊blog重post。 話說呢篇放錯過咗嘅日子,可能有blog友未睇過。 。 。

 

蜆,係西人超市只有一間有賣冰鮮嘅。細細包又超貴。所以冇買過.有日發現亞超原來有急凍嘅賣。買嚟試試整豉汁炒蜆先。

https://www.youtube.com/watch?v=P20gErKG5fU

一個乾蔥蓉,兩瓣蒜蓉,一湯匙豆豉,半湯匙豆瓣醬,胡椒,一湯匙豉油,一湯匙老抽,一湯匙蠔油,一茶匙糖。 

蜆用水浸一個鐘。然後落滾水滾一分鐘等佢開口吐沙(我嘅解凍後打開真空包即刻隻隻都開咗口,所以冇拎去滾),備用。

炒香乾蔥蒜蓉,落豆豉同豆瓣醬,其他調味。饌酒。蜆回鑊。加少少水,最後埋芡。

個汁係好味. 但係啲蜆係預期嘅冇鮮味。 應該唔會再買。

16 則留言:

  1. 我鍾意食少辣。
    高鐵補血。我每個月都食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你每月有血液流失嘅問題?

      刪除
    2. 曾經坐得耐起身滿天星,食咗佢冇事。
      後來,做恒常捐血者,補吓易過血紅素呢一關。

      刪除
    3. 一滴x = 十滴血。可能你喺呢方面過度活躍。

      刪除
    4. 王子想講10滴血=1滴精,我咪捐咗好多精囉,聽講一世人得1公升,仲話精盡人亡,我咪果頭近囉!王子係勸我立即停止捐血。

      刪除
    5. 或者做埋殭屍吸人血。

      刪除
    6. 一滴x = 十滴血。快趣啲,所以你吸精。

      刪除
    7. 我成個人就係吸睛㗎啦。

      刪除
  2. 回覆
    1. 放錯咗一個過去嘅日子,咁咪搬番佢出嚟囉.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.