2021年7月16日星期五

Hradec Králové

 7月9 呢朝仍然落雨。到達Hradec Králové 時雨勢減弱。

入去Kostel Nanebevzetí Panny Marie 教堂望吓先(上圖嗰間)。

祭壇除咗正中間嗰幅畫之外,全部都係畫上去㗎咋。

雕像都係畫嘅。

喺廣場搵吓有乜好食。

食飽飽後,個天都放晴。
Hradec Králové bishopric (Biskupství Královéhradecké )

Bílá věž
Cathedral of the Holy Spirit(Katedrála Svatého Ducha)

1725年起嘅。
啤酒廠活化嘅大學。

喺布拉格買得咁少郵票,心有不甘。網上話呢度火車站隔離間郵局都有集郵品買。

火車站對出嘅廣場。(火車站背光所以冇影)

最怕喺外國郵局要撳飛,都唔知撳邊項。

呢度有樣好,螢幕可以轉英文。揀咗others再others再others。終於攞到飛。

埋到counter,我都唔問佢識唔識英文嘞,直接畀個阿嬋睇我張shopping list。佢睇咗, 擰晒頭。我又死都唔走。佢就問隔籬個counter 有冇乜乜乜。

呢位阿姐就好願意郁吓佢個C乜,入倉攞咗本特別郵票出嚟,揭揭揭。。。冇你要嗰啲喎(捷克文,斷估意思)。我(英文)想買你有嗰啲,你再揭多次畀我睇。。。。最後買咗呢啲。

滿載而歸。繼續上路。

14 則留言:

  1. 畫上去咪拍戲啲布景。

    有小朋友玩水,呢刻好熱!

    賴C唔走,磨到收成。

    回覆刪除
    回覆
    1. 似呀。
      小朋友仲要褲都唔著添。
      賴C唔走,呢招使得。

      刪除
  2. 阿姐一定覺得你好煩��

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 有呀。仲要唔網購。因為睇番啲郵票都會有故事(幾艱難先買到嘅故事)。

      刪除
  4. 磨爛蓆買到又唔影高清點睇呀

    回覆刪除
  5. 哈哈哈,原來王子你死緾爛打咁叻. ^^

    回覆刪除
  6. 集埋集埋有冇久唔久攞出嚟欣賞吓:P

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.