2021年7月6日星期二

Mariazell 上

 7月2 晨咁早就出發。十點半到咗Mariazell。再搭吊車上山。

對上一次上嚟呢度已經係2011年嘅事。

呢度主打家庭遊。
新開嘅範圍。
可愛嘅吉祥物十歐一隻。

今日係出席呢個WALD8erBAHN "過山車" 嘅開幕典禮。

有好多細路玩梗喎。係咪做媒嘅呢?

之後神父灑聖水,誦經祈福。大家都要起立。。。。。

吓?乜啲細路玩嗰時天主冇保佑佢哋㗎????

鎮長之類嘅人物剪綵。
之後就邀請出席人士試玩。

個設施係由上至下瀡落去,唔使用電。喺樹林中穿梭,好似女巫咁喎。
軌道係吊喺啲樹度。
唔快的。小嘅小朋友都啱玩。
全長兩分幾鐘。承惠十毆。

玩完要自己行番上山。約五分鐘路程。


玩完就食lunch。(意> 請保持社交距離)
我嘅炸豬扒咁四四方方嘅?!
食完就行吓。

呢度上次行過。
介紹伐木業嘅公園。

個有關伐木,木工工具嘅博物館就未睇過。

好快就走人,因為呢日都幾凍。應該得十度左右。
搭吊車有個排隊屙尿嘅告示牌?????
紀念品> 吊車模型。三十歐一架。
匙扣
未去客棧check in 前喺鎮中心行吓。

呢度係奧地利嘅宗教聖地。紀念品店都係賣耶穌,瑪利亞,十字架。
寧靜。。。。


BTW 滅火演習。

18 則留言:

  1. 呢個係咪俾同業試玩架
    間紀念品車都幾貴喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋試玩完就正式開放畀人玩。
      如果我喺遊客,未必會再嚟,可能會考慮買嘅。

      刪除
  2. 雖然只係玩10分鐘,但安全措施真係要花好多錢,好貴架

    回覆刪除
    回覆
    1. 設計條軌道點掛都幾花錢我估。

      刪除
  3. WALD8erBAHN 似賬戶密碼

    海洋公園新遊戲開張前都有職員家屬試玩日,rehearsal兼評語,咪有好多細路囉!

    鬼佬都咁迷信架,咁我鍾意中式拜神囉!有燒衣紙、燒炮仗、舞獅、敬酒、劏燒豬……儀式更隆重,仲有燒豬、白切雞、生果食幾開心。

    同我青少年時喺西貢玩嘅繩網陣嘅最後一段吊索飛墜,咁呢個就巨型好多。好似識飛咁,一啲唔驚,免費又好玩。

    樹林內嘅唔修剪咪途中撞樹,遇蜂巢會襲擊你。

    豬扒整到似小鮮肉腹肌、胸肌形狀更啱你。咁你要開間主題成人餐廳,甜品係器官蛋糕。

    回覆刪除
    回覆
    1. 8erBAHN係過山車德文嘅簡寫。
      西人都迷信的。
      豬扒整粗條狀先啱我。

      刪除
  4. 細路玩到癲啋你都傻,Wakakakaka
    天氣差喎

    回覆刪除
  5. 細路仔係宇宙最強,使鬼保佑

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 如果我喺遊客,未必會再嚟,都可能會考慮買嘅。

      刪除
  7. 咁多色唔揀,隻吉祥物頂帽偏揀綠色~~哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 某地區嘅民族服裝,男人係戴綠帽㗎。哈哈哈。

      刪除
  8. 原來係宗教聖地,怪唔得又灑聖水又祈福。

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.