2021年7月18日星期日

Bouzov Castle & Litovel

7月10 朝早順路去Bouzov Castle 八吓。

 

話說plan行程時見Litovel 旅遊局資料話附近有個城堡。見幾靚,就嚟睇睇。

相中有條長龍排隊買飛。


嚟到呢度要有飛先可以入。入內參觀要跟guided tour的。

古怪嘅係英文,德文告示都cross咗啲tours。唔通疫情後冇晒啲外語導賞員?

之後去下一個鎮Litovel。 
相中係一間學校 Das Jan-Opletal-Gymnasium。1901建成,當時係一間工業學校。
 
Die Kirche des Hl.Markus (我只有德文資料)。
Kapelle des Heiligen Jiří, 1500年興建。

Náměstí Přemysla Otakara廣場。
 
Town Hall
門口對出有啲河水流過。

Das Lang-Haus.
1542年建成。(另一邊影)

睇嘅嘢就係咁多。嚟呢度其實係友人要尋根。佢喺屋企出土咗啲文件,知道佢曾祖父係呢度人,所以想嚟睇睇。

而呢度1893已經有釀啤酒。鎮度有間同名嘅啤酒廠,但目測唔係全國超市都有賣。

12 則留言:

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.