2021年7月22日星期四

Salzburg (下)

 今次喺Salzburg住喺中央車站斜對面嘅酒店。

火車站附近我只係第一次嚟時行過。十幾年後,變化都幾大。

揀呢間酒店係因為佢有個推廣。你屋企有幾大,每房每晚連早餐就畀幾多錢。

舉個例> 如果屋企係50m²,就50 歐一晚。四星酒店對城市人嚟講係非常抵!  

訂房要等酒店回覆(我估住棺材房嗰啲一定會話full booking冇房). Check in 時話要提供屋企大小嘅證明,例如租約(最後係冇人check)。

香港咁多劏房,呢個優惠香港應該唔會有酒店有樣學樣。

我未係放假,要WFH㗎。只係home搬咗嚟Salzburg 啫。

嚟Salzburg主 因自己想嚟聽講座。
有一晚有歌唱表演。

喺巴士見一棟幾現代嘅建築。原來係室內泳池。
Stay咗三晚,幫襯咗三次。






紙嘅玩具。。。七月。。。燒畀人玩嘅?咁大吉利是唔知香港有冇出呢?
Original莫札特古力。 嚟Salzburg一定要買啦。


一粒1.50歐。十粒16.50歐。。。邏輯有啲問題。但係十粒會有隻蝴蝶裝飾。我就買八粒算。

20 則留言:

  1. 香港有好多2百幾呎嘅納米樓,酒店會蝕入肉。

    金莎$3個幾1粒,係咪好味過金莎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港真係唔可以用呢招吸客。
      各有各好食囉。

      刪除
  2. 要WFH都可周圍走都唔錯喎。

    回覆刪除
  3. 你話俾公司知仲係屋企?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢行疫情期間法例規定一星期做四個鐘㗎咋.
      要返office嘅日子返到公司就可以,公司唔會過問你其餘日子喺邊度,唔會迫你WFH。
      但因為見唔到啲同事,放假啲嘢好難交帶。所以每日自願用幾分鐘WFH.

      刪除
  4. 回覆
    1. 麻麻哋㗎咋,只係呢隻係original,喺呢度先有得賣。

      刪除
  5. MINIONS 好得意呀!!!
    個盒好好好好靚!

    回覆刪除
  6. 邊個天才諗出嚟咁book房

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個推廣夠吸引力。起碼我book咗。

      刪除
  7. 全力讚成 WFH,可惜我現在無可能有....
    非常羨慕王子的酒店優惠.

    回覆刪除
  8. 唔知幾時至可以重遊Salzburg?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 歐盟依家歡迎香港人嚟旅遊㗎。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.