2021年7月15日星期四

Prague 下

 7月9 離開布拉格前去埋呢間超市朝聖先。

話說睇得多移英港人嘅Vlog。介紹呢間超市買急凍貨。原來布拉格都有分店。
急凍貨我只可以齋睇。帶唔走。
好多英國貨。
乾貨都有。
其實7月8傍晚亦有一間舖想去。落狗屎都阻唔到我。
熟唔熟口面呢?
上網睇過話呢度都有食品部我先嚟㗎咋。
豬仔軟糖我喺香港時好多時都買㗎。但係唔記得睇吓啲茶葉添。聽講佢有一款茶好似香港茶餐廳嘅茶香。

OK。講吓鄉下仔捷克嘅發現先。

喺三間酒店都見咁樣嘅煎蛋。

好耐冇見嘅都市日報, 布拉格地鐵。
布拉格每個地鐵站出口都有搓手液。維也納要學吓啦。
另一樣維也納要學嘅。夜晚禁止喺街上飲酒。

酒店附近有間HK餐廳。名字太過親切,入去八吓啦。店面都係西人。廚房掛咗幾隻乾噌噌嘅燒鴨。

講開餐廳。布拉格第一餐喺酒店附近食。啲嘢好好味, 可惜埋單時個侍應話小費未加㗎,通常收10%啦。嘩!你當我傻㗎。以我認知嘅歐洲大陸係冇規定要畀tips個喎。見我成個遊客樣就想呃我!我就一個仙都唔畀你。

我覺得呢度嘅行人路好有心機砌圖案。





27 則留言:

  1. 回覆
    1. 一人,二人食嘢。你嗰邊係咪都係round up再加一兩歐㗎?

      刪除
    2. 如果出去餐廳食, 通常都嘟卡啦, 之後就放低現錢當貼士啦, 俾幾多, 當然睇人數同招呼態度
      我只知係美利堅, 佢地就慣要俾啦~~

      刪除
  2. Iceland 我返而好少幫襯。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 睇吓係咪冇良老闆囉。所以如果簽卡,tips我會另外畀cash。

      刪除
  4. 我呢年有幫襯ICELAND, 糯米雞,點心果D咪幫佢買囉。

    回覆刪除
  5. d急凍貨都熟口熟面,乜你奧國咁都冇

    回覆刪除
  6. 又係喎,街上的馬賽克圖案又幾靚...

    回覆刪除
  7. 印象中好像沒在布拉格坐過地鐵🚇
    疫情後,希望依然能注重公共衞生,洗手液常設!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你住得好近舊城?
      我見呢度啲人都鬆懈晒。

      刪除
    2. 住得都幾近!
      但有搭過路面巴士。

      刪除
    3. 巴士反而我未搭過。

      刪除
    4. 旅行時,我有時會遊巴士河 ,看看街景!

      刪除
    5. 巴士比較難睇邊個站。我避免搭。

      刪除
  8. 去旅遊....逛超市是指定節目。

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.