2021年7月13日星期二

Prague 上

7月7 到咗布拉格。呢日下晝只打算喺酒店附近行吓。

布拉格舊年嚟過。今次又嚟係因為有間P字頭嘅四星酒店(香港都有分店嘅)有個優惠畀旅遊從業員。雙人房連早餐只係 45 歐一晚。Check-in 時要提供在職證明。其實一張卡片就得。

Church of Saints Cyril and Methodius(Kostel sv. Cyrila a Metoděje ) 

7月8 買咗張24小時嘅車飛,喺城中遊覽。

Náměstí Republiky附近。


Novomlýnská vodárenská věž
我首站參觀嘅係郵政博物館 Poštovní muzeum ,貪佢可以喺度買埋郵票(網上做咗功課㗎喇)

一大早到。我估我係呢日首位訪客。售票處未有人上班。要等等。

賣咗飛畀我(50 kc) 就開燈嘞。

睇吓歐洲各地嘅舊郵票。。。


以為只有一層。打算買郵票走人之際。。(售票亞姑唔知鼠咗去邊)有位男職員雞同鴨講話我知樓上仲有嘢睇。
個人經驗郵局職員係多數都唔識英文同德文嘅。

呢度係間房吸引過啲展品。

展板全捷克文。阿男職員好熱心咁搵咗份英文解說畀我。





我又準備好捷克文嘅購物清單。可惜全部都售罄。唯有指手畫腳買咗呢幾個。

之後先行去睇大路嘅景點。



天文鐘
Town Hall入口嘅天花(冇入去參觀)。

18 則留言:

  1. 郵政局係政府工,態度應該好懶散?見你好𡃁仔。

    溝唔倒,試過點錯嘢食未,好似只係叫咗幾個湯啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 明顯係C9殺手啦。
      咁又未試過喎。西人餐牌食物通常分咗類,前菜,湯都會擺喺開頭。再睇價錢亦會知係咪主菜。

      刪除
  2. 我印象中嘅布拉格係超多人。

    回覆刪除
  3. 布拉格依家係咪靜左好多? 佢哋靠遊客架

    回覆刪除
  4. 乜買咁少
    之前去墨爾本間郵局有個職員係香港人

    回覆刪除
    回覆
    1. 幾年前嗰啲我又唔想買。
      同聲同氣,冇溝通問題啦。

      刪除
  5. 你倒塔咁早。。。去參觀,
    人地都起身。。。哈哈!
    個天文鐘樓,我上過去!正!

    回覆刪除
  6. 男職員咁熱心, 一定係因為王子太靚仔啦

    回覆刪除
  7. 可能習慣了港式生活,感到外地的生活比較枯燥......

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我初嚟步到時好唔慣㗎。

      刪除
  8. 那些年到的時候,遊客仍不算太多。

    回覆刪除
  9. 嘩!真係和以前超不同,以前淨係在廣場及天文鐘前已企不少人了.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.