2021年9月18日星期六

肉巻きおにぎり (肉捲飯糰)

肉捲飯糰我係好耐好耐之前睇一個香港youtuber個日本老婆煮先認識嘅。當時佢好似用咗一隻現成醬料。我費事去搵,於是就搵咗以下呢個食譜。

https://www.youtube.com/watch?v=qA3A5zgPyNg

有咗食譜仍未動手,因為豬肉片只有亞超先有賣。我就唔會喺亞超買急凍肉嘞。所以一直等到自己買咗豬腩肉,自己用機切薄片先整。

煮好嘅壽司飯 350g 用豉油,芝麻撈好,待涼。搓成一糰糰。

(270g 肉片) 用肉片捲住飯團,轉90度包埋仍然露出飯嘅一邊。上麵粉,好似煎餃子咁落鑊煎熟。

三湯匙豉油,三湯匙酒,兩湯匙味醂 ,1.5湯匙糖 ,一茶匙蒜蓉撈好。落鑊煮滾。

飯團沾上醬汁,灑上芝麻(我唔記得)。

話呢個飯團冷熱佳宜。我就特登攤凍先食,試吓啱唔啱帶去picnic。。。。結果係picnic食物又多一個選擇。
 

24 則留言:

  1. 分開飯糰同肉片,食時夾埋一齊食咪一樣。咁樣整係造型企理啲啫!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你咁嘅食法,唔好食三文治喇。

      刪除
  2. 唔錯.....size有冇乒乓波咁大

    回覆刪除
  3. 煙肉咪唔使切囉,冇腦嘅

    回覆刪除
  4. 段Youtube都幾日系感覺😅

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.