2021年9月21日星期二

中秋節快樂

舊年冇去荷蘭,原本諗住今年可以去荷蘭買盒美X月餅啦,點知冇去到。 

某日突然囉囉攣,好掛住月餅個味。

我屋企都幾近華人舖頭集中地。於是就去搵啦。

行晒所有中超,冇美X喎,只有香港人聽都未聽過,自稱係港牌嘅產品。

強國貨都打算買一盒止吓癮啦。點知蓮蓉嘅只有白蓮蓉,我麻麻嘅。買唔買好呢?

見佢有散賣(4歐幾一個),咁無謂買成盒難為自己啦。

好彩只係買咗一個, 味道麻麻。冇下次。
 

23 則留言:

  1. 回覆
    1. 未試過節後買。等我八吓先。

      刪除
    2. 喺香港時我都聽過。但係屋企好多月餅,唔會之後去買啦。

      刪除
  2. 垃圾都食,咁恨食自己整啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我整過一次㗎喇。要落超多油,怕怕。

      刪除
  3. 香港帝皇??
    香港無帝皇架,
    “九龍皇帝”就有。。。。
    用毛筆書寫漢字做塗鴉創作果個!

    回覆刪除
  4. 中秋節快樂呀!
    王子唔好食垃圾啦....下年肥人寄過黎比你啦..哈哈!!

    回覆刪除
  5. 我喜歡有蛋黃的,加白蓮蓉,好味。

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.