2021年9月26日星期日

有朋自遠方來

德國friends 嚟咗維也納。於是9月23呢日帶佢哋去未去過嘅地方。

喺我其中一個picnic地點附近。。。

有間老cafe,  Salettl。
依據建築師Friedrich Pindt 嘅設計而起。

幾十年前坐喺呢度食嘢可以睇到對面山頭。
話係cafe,其實呢度有餐食嘅。但我只係想食少少嘢,於是叫多數cafe都有嘅Schinken-Käse-Toast 火腿芝士多士。但佢就用酥皮。

之後帶人遊花園,Türkenschanzpark 土耳其公園。

呢個Yunus-Emre-Brunnen係土耳其喺1991年送嘅。

Paulinenwarte瞭望台.
 
只有週末好天先會開,登塔費6毫。

 毛毛蟲出沒注意。唔可以掂㗎。


行完公園,再去市郊葡萄園搵間傳統酒館食個late lunch。


葡萄園中嘅酒鬼檔(冇開)。
最後決定去遠處有屋嘅位置。
一間唔顯眼嘅酒館。
坐喺葡萄樹蔭下。
食個酒館一定有嘅cold cut 拼盤。食齋嗰位只有芝士可以食。

26 則留言:

  1. 有素食者嘅,王子應該親自下廚去效遊野餐嘛!王子露多啲畀人讚吓!

    回覆刪除
  2. 芝士蛋,可以一次食咁多芝士?犀利!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 要好好珍惜,好快到陰陰暗嘅秋冬。

      刪除
  4. 乜你咁鬼悶帶人遊公園,去夜店浦下嘛

    回覆刪除
    回覆
    1. 疫情高危地方你去埋我嗰份啦。

      刪除
  5. 回覆
    1. 好似餐廳咁,睇你飲乜食乜囉。

      刪除
  6. 帶人去睇...毛毛蟲 ???
    處處是悠閑hea的地方!
    飲下酒,散下步,也不錯...

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 我得鬼閒,佢哋又唔使跑景點。

      刪除
  8. 個環境都幾悠閒,有酒嘆下仲正!

    回覆刪除
  9. 有無飲酒呀?
    毛毛蟲比我都唔想摸囉⋯⋯

    回覆刪除
  10. 嘩!悠閒到你帶人遊花園.... XD

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.