2021年10月2日星期六

汁燒牛肉飯Tastic

當早前麥記出汁燒牛肉飯Tastic時,mark低要整㗎喇。 

嗰時數字傳媒有片教整㗎,當我想整時可惜冇得睇啦。 

於是自己搵片。首先係啲飯嘅技巧。

https://www.youtube.com/watch?v=hRR_FgLII24&t=302s 

米堡其實我都整過。當時有個問題係啲飯會散。今次見以下條片話兩碗飯加一茶匙在來米粉可以令啲飯黐得實啲。咁在來米粉是什麼?原來即係粘米粉。

https://www.youtube.com/watch?v=rbcgbvmRAX0 

飯我只係落豉油,鹽調味。分每片約80g。

汁燒就跟呢個。

https://www.youtube.com/watch?v=vA91y6OY1bY&t=6s

參考份量>1/8 個蘋果蓉,兩茶匙芝麻,三湯匙豉油,半茶匙醋,一茶匙糖,半茶匙味噌, 1/4茶匙鰹魚乾, 兩湯匙味醂,兩湯匙酒。

原本個汁嘅煮法>除咗蘋果同芝麻,所有嘢撈好煮滾,然後落蘋果同芝麻。

我就所有嘢連洋蔥,牛肉一齊煮。

我嘅砌得唔靚,但係味道幾好,好似食牛丼咁。而塊飯又真係冇散開喎。

14 則留言:

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.