2022年1月20日星期四

殺校

唔知維也納係咪都有學校收生不足嘅問題。我屋企附近就有間學校荒廢咗一段時間。

2019年8月活化咗畀啲創意工業做studios, Creative Cluster。
原先嘅配套當然冇門鐘啦。好在依家大把啲淘寶貨色嘅無線門鐘。
見到呢個笑咗。有人敲嘅話聽唔聽到㗎。
呢個超薄型門鐘雖然土炮咗啲,但就一定聽到。

11月14咁啱有個Open Doors活動,當然要去睇吓。主要想睇吓呢度嘅政府學校係點樣。

往室內操場。

小學都有得沖身。
室內操場
上課室。
依家四圍都掛咗啲藝術創作。

除咗藝術家,呢度仲有音樂創作,佈景設計,建築師等租客。

又一個浴室,但係細好多。唔通係教師專用?

封城時嘅postcard(底面), 內容除咗地址就冇嘢好寫。笑咗。



每間課室就係一間studio。呢度話有四十間studios,有140個artists進駐。


玻璃櫃我估以前係擺啲獎狀,獎盃之類。

見幾可愛。攞咗幾張。





另一間studio.



創作中。。。

呢度似一個coworking space。目的係租客可以分享各自知識同經驗。

操場。
地牢唔知以前係有乜用途。
其中一個課室做咗藝廊。

課室大概咁大啦。
目測每間課室都保留咗個洗手盆位。

屋頂放咗一個藝術裝置。
 

22 則留言:

  1. 體育堂嗰日,我小學雞時代係著運動衫返學,冇浴室冲凉。冬天唔驚凍襯啲細路哥?

    經典用粉筆塗白飯魚鞋,自己動手洗少啲。

    活化襯都係創意工業,冇錢賺喎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我中學都冇啦。
      有暖氣嘛。
      支持創意工業唔係講回報㗎嘛。

      刪除
    2. 我間中學新啲有設更衣室換衫。

      刪除
    3. 冇得沖涼噃. 唔可以徹底認識啲同學。

      刪除
  2. 照片裏很多畫作都好精彩!

    回覆刪除
  3. 諗起巴黎有幢百年古宅,又係荒廢俾d藝術家入駐

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似我呢邊其實好多舊樓都荒廢咗。

      刪除
  4. 係咪免費俾藝術家進駐架?

    回覆刪除
  5. 活化後唔錯,有啲畫都幾靚。

    回覆刪除
  6. 幾好喎不會拆晒D舊建築,不浪費呀!

    回覆刪除
  7. 活化是大趨勢,唔駛荒廢地方~~

    回覆刪除
  8. 其實活化真係好好, 好過就咁擺係度呀!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.