2022年1月4日星期二

Van Gogh Alive

12月28 去咗睇一個梵高嘅展覽。25 歐一張飛。

第一眼就係任人坐,畀人打卡嘅場景。重現佢幅睡房名畫。

展板介紹啲名作。
之後就係一個投影show。
配合背景音樂,不停換畫。
再好簡單地介紹佢嘅生平。
場內有木椅,豆袋椅畀人坐低慢慢欣賞。






第二個,亦係最後一個場景。
Google搜尋發現呢個show 之前係英美已經展出過。






















開始由頭 loop一次。荷蘭故鄉。




有人就咁坐地下睇。
約一個鐘就睇完。
紀念品店。
個人覺得入場費實在太貴。如果多番兩個場景,掛番幾幅A貨先值。

34 則留言:

  1. 呢個價我會揀去海洋公園玩。不過,可能王子睇完增添咗好多文化氣息,高尚咗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 去有文化氣息嘅地方先襯得起王子嘅身份。

      刪除
    2. 王子捲入性侵案喎!咩高人一等嘅身份呀!

      刪除
    3. 佢蠢啫,咁多高級家禽唔幫襯。

      刪除
  2. 貴得泄,如果唔係都幾吸引,咁你有無睇loving Vincent?睇咗套戲先知凡高係胸口中槍並且唔係即場死亡。

    回覆刪除
    回覆
    1. 齣戲我冇睇過呀,網上搵吓有冇先。

      刪除
  3. 睇見第一張相,立即諗起一首我超喜歡嘅歌Vincent!

    回覆刪除
    回覆
    1. Don Mclean? 當然好聽啦。我唔知個歌名咋,我以為叫starry starry night。

      刪除
  4. 我覺得歐洲凡是要買門票入場的都好貴,特別是著名球場,但都值得參觀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺歐洲旅行真係唔可以間間都入場睇,開支太大。

      刪除
  5. 香港都有類似的展覽,
    但變成了電子影像裝置,
    總覺得....有點怪怪
    也沒有了油畫實物的“ impact 力量”...
    這樣子的電子影像裝置可能應該用另一角度去欣賞才行??
    同時也是門票太貴了!


    回覆刪除
    回覆
    1. Google咗,原來香港2019年展出過.當時票價都要230蚊,同呢邊差唔多。

      刪除
  6. 間房好多年前海港城都展過
    呢個早排紐約展過

    回覆刪除
    回覆
    1. Google咗,原來香港2019年展出過.
      紐約仍然展出中,但係好似有啲唔同.
      https://vangoghexpo.com/new-york/

      刪除
    2. 香港人貪新忘舊,居然同一個展覽可以再去香港?

      刪除
    3. 一個細型d,冇投影,免費

      刪除
  7. 我覺得佢一生都幾慘情

    回覆刪除
    回覆
    1. 做畫家其實都幾慘我覺得。要死後啲作品先值錢。

      刪除
  8. 我相信來香港展都會好多人願意比貴飛入場

    回覆刪除
  9. 呢個展,好似幾年前香港都有得睇...

    回覆刪除
  10. 剛睇完你上一篇25歐一對雪鞋,呢度又25歐..哈哈,相較之下..又真係..ha ha ha

    回覆刪除
    回覆
    1. 同係25歐,鞋可以著幾年。展覽一個鐘就冇咗。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.