2009年2月2日星期一

椰菜包飯/Stuffed Cabbage Leaves






貪新鮮,見到新嘢都好想. 之前食過葡萄葉包飯,都幾好食.有一日去土耳其人超市, 見到原來仲有其他種類包飯. 咁買咗罐椰菜包飯試吓啦, !好食過葡萄葉包飯.

I love new stuffs.  Whenever I see something new, I want to try.  I have tried Dolmades, vine leaves stuffed with rice. It tastes good.  One day I was in a Turikish supermarket.  I found that there were different kinds of these stuffed things.  Then I bought a can of stuffed cabbage leaves.  Wow! It tasted better than the Dolmades.



最近卜友土耳其新娘教整椰菜包飯. 我諗新鮮一定更加好味.

Recently blogger 土耳其新 has taught us how to make stuffed cabbage leaves.  I think fresh made ones must be more delicious.

仲有仲有喺土耳其人超市好想買我鍾意芝士春捲’,搵呀搵, 見到外型好似. 買咗返屋企整黎, 但係冇芝士嗰喎! 英文叫pastry roll,好似粉皮咁, 唔知點食?

Also in the Turkish supermarket I looked for my favourite, cheese springrolls.  I found something looked similar.  I bought them and tried.  There was no cheese!  In English, they are called pastry rolls.  It is like a kind of pancake.  How should I prepare them?



Related blogs

土耳其新娘教整椰菜包飯

土耳其新娘teachs how to make stuffed cabbage leaves

http://hk.myblog.yahoo.com/carine_lky/article?mid=820

Dolmades葡萄葉包飯

http://hk.myblog.yahoo.com/sidhk_2000/article?mid=2953

1 則留言:



  1. a za a za
    Feb 5, 2009 3:15 AM

    西非嘅黎巴嫩餐廳都有 "cheese roll" 但外層係同咖哩角一樣咁脆嘅春卷皮, 裡面包住溶咗嘅芝士, 都好好味!
    Reply this comment

    噢!地利 Oh!tria
    噢!地利 Oh!tria
    Feb 5, 2009 3:26 AM
    我諗同土耳其 嗰啲一樣 .

    Carine

    Carine
    Feb 4, 2009 4:54 PM

    唔好意思, 遲左覆你, 其實你話那包" 芝士春捲", 應該係有芝士, 會唔會剩係呢包出產公司唔記得包呢? 講笑 .....
    我就未食過沒有芝士的, 我問埋我老公, 佢都係咁話, 我有D問題分析左:
    1) 呢包春捲本身買果陣時, 係唔係放係冰箱咖?
    2) 如果係放在冰箱, 內裡是應該有"函"喎, 如果真的冇, 真的可能是出產公司出錯
    但有朋友話不如你等佢溶左雪, 包番D芝士落去, 咁未可以炸黎食, 但係包完都冇用, 你之前話過整完都唔脆, 咁即係冇用啦, 不過你可以照包芝士食, 或點MAYONES食, 因為有D味.
    如果仍真係芝士春捲, 土耳其人喜歡點YOGURT食.因為本身入面有芝士味, 其實佢包裝是否寫土耳其文嗎? 你話比我知那個名稱是什麼?
    如果真的唔脆, 我想這所謂春捲皮, 其實可能是另外一隻土耳其麵包的皮, 我唔知你有冇食過, (我食過但沒有影相, 等我有機會食時, 影張相比你睇), 佢本身是一層層的, 好似千層糕咁, 而每層裡面都是有芝士或一D好似蔥物體嘅, D人好鍾意整熱佢當早餐食, 就算煎熱左, 佢 D皮都是軟軟的....
    最直接嘅方法係, 不如你番去問下個老版啦, 可能佢係土耳其人黎, 咁佢一定可以話比你聽用咩方法去食
    Reply this comment

    噢!地利 Oh!tria
    噢!地利 Oh!tria
    Feb 4, 2009 5:52 PM
    好詳細 嘅 解釋 . Thank you very much. 包裝有土耳其文架 , 幅相睇得唔清楚 , 我淨係記得英文係 pastry rolls. 佢唔 係放喺冰箱 , 就咁喺雪櫃 . 唔通 …. 嗰 間唔係土耳其超市 , 嗰啲唔 係土耳其文 ?? 下次再搵過 .

    LAWPEG

    LAWPEG
    Feb 3, 2009 9:29 PM

    〝土耳其新娘教整 椰菜包飯〞賣相比你買回來的靚好多。
    Reply this comment

    噢!地利 Oh!tria
    噢!地利 Oh!tria
    Feb 4, 2009 6:34 AM
    新鮮 係唔同 啲 嘅

    Yahoo! User

    Yahoo! User
    Feb 3, 2009 6:01 PM

    懷疑芝士卷係唔係第一張相左邊既果一盒? 我煎下佢食, 都幾好食.
    Reply this comment

    噢!地利 Oh!tria
    噢!地利 Oh!tria
    Feb 3, 2009 6:52 PM
    就係呢 pack 冇 芝士架 ! 炸佢又唔脆 .

    __A_YAHOO_USER__

    __A_YAHOO_USER__
    Feb 3, 2009 6:49 AM

    我諗荷葉飯應該好食啲!
    Reply this comment

    噢!地利 Oh!tria
    噢!地利 Oh!tria
    Feb 3, 2009 5:39 PM
    荷葉飯 好耐未食過 lu. 懷念 ..

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.