2011年10月12日星期三

中式貴buffet

有日出開街,到咗lunch
hour
有啲肚餓,咁諗吓食乜好.....就去呢間.平時經過見佢都好多客(鬼鬼).
唔差卦,試吓先.


同好多中餐一樣佢都有buffet.但係個賣點係你揀咗佢即.

間嘢裝修都幾西化(呢度中餐要係咁先多人幫襯).



先食佢嘅熟食.中餐一定有壽司,但係唔夠壽司醋味.

鬼佬鍾嘅炸物.蝦底下嘅咕嚕肉都唔知係乜,好似柴咁.仲有個炒飯冇乜豉油味.

食晒熟嘢已經半飽.嘢有豬牛肉,,,魷魚,青口.另外仲有多種雜菜.

揀好咗,拎去廚房,寫低枱號揀用乜汁煮.煮好侍應會拎上枱.

可惜呢個係最失望.我揀個沙爹汁一啲都唔似沙爹味,唔好食.
btw咪以為我懶巴閉,食中餐用刀叉.其實我係唔想用手剝蝦殼.刀叉剝蝦殼係我個絕技嚟架.

另外個麵豉湯好淡味.

甜品我食咗佢啲布甸.味道又係唔夠濃.

總括>呢度比其他中式buffet.唔包飲品要€9.5一位.但係食物選擇係多過其他中式buffet.

我唔會話佢啲嘢差因為我好正面.我會覺得我廚藝真係唔錯囉.

20 則留言:

  1. 咁大個招牌...佢真係唔介意"咩鑊"喎...hahaha~~~
    刀叉剝蝦殼係你絕技呀....我直情可以同隻蝦解剖添呀...哼哼..
    你廚藝咁掂既..幾時開返間等我地第日遊過去都有餐好野食嘛....
    [毛豆回覆10/12/2011 22:26:36]你搵到佢地既指甲出黎..我切埋做埋標本送俾你留念又點話呀.hehe
    [版主回覆10/12/2011 22:06:07]解剖>>咁你切佢地d指甲俾我睇吓. heheh

    回覆刪除
  2. 喺你嗰邊食中式 buffet 係咁架喇!總好過我哋呢邊吖!我哋呢樹都要十鎊一位 o架!
    [版主回覆10/14/2011 02:39:49]原來我呢度已經係平架嗱

    回覆刪除
  3. €9.5 好抵食, 起碼有海鮮。
    [版主回覆10/14/2011 02:40:03]原來我呢度已經係平架嗱

    回覆刪除
  4. 咁講即刻好差啦!
    [版主回覆10/14/2011 02:40:55]唔係, 係啱鬼鬼多d. 哈哈.

    回覆刪除
  5. 你廚藝真係唔錯, no joke... 好叻呀, bravo
    [版主回覆10/14/2011 02:55:45]Thank you.

    回覆刪除
  6. 間餐館需要遷就番鬼佬口味﹐所以和香港人口味是不同﹐通常在外地食中餐都沒有好結果架﹗
    [版主回覆10/14/2011 02:56:22]係啦, 仲未搵到間啱口味.

    回覆刪除
  7. 餐廳好靚,嘢食好正呀!
    [版主回覆10/14/2011 02:57:08]味道麻麻地架咋.

    回覆刪除
  8. 噚日我都食 buffet午餐, 4星酒店內每位連稅加一只係THB 200. 大概55港紙, 哈哈! 係大+ 落食個午餐都唔止咁價錢.
    [版主回覆10/14/2011 02:57:30]羨慕C人...

    回覆刪除
  9. 睇樣都唔錯吖 , 冇乜沙嗲味落得少好過多得滯了 , 一pat 嘢好難睇嘛 !
    [版主回覆10/14/2011 02:58:21]就係被個樣呃咗.

    回覆刪除
  10. 寫喱個buffet其實只係為左最後果兩句重點^^
    [版主回覆10/14/2011 02:59:20]都話你閱讀理解滿分架啦.

    回覆刪除
  11. 王子講嘢真係好有體面.. =>
    [版主回覆10/14/2011 03:17:49]王室成員受過訓練嘛.

    回覆刪除
  12. 平過英國仲要即炒, 人工都唔止
    [版主回覆10/14/2011 03:21:16]原來我呢度已經係平架嗱

    回覆刪除
  13. 可可貓的活板門2011年10月13日 下午9:18

    食鬼佬中餐都係美加, 澳洲出色D.....起碼多CHINESE, CHINESE有要求D
    [版主回覆10/14/2011 03:22:21]係啦,o個邊多d廣東人.

    回覆刪除
  14. 炸物我睇見都唔想食
    [版主回覆10/14/2011 03:26:45]又唔係咁差. 可能係炸o既都啱我.

    回覆刪除
  15. 唉, 外國的中式BUFFET 是這樣的了...
    BTW, 你的廚藝當然是一個字 "叻"...
    [版主回覆10/15/2011 04:38:10]d buffet真係呃鬼.

    回覆刪除
  16. 我諗應該叫Asian buffet多過中式, 中日韓泰既汁都有喎.
    [版主回覆10/15/2011 04:39:15]我見佢係中國人開咪叫佢中式囉.

    回覆刪除
  17. Oh!tria:一見到外國啲所為中菜自助餐,啲食品好嚇人。可以用刀义食蝦,都幾叻,練咗幾耐,我就好耐喇。Diy
    [版主回覆10/15/2011 04:40:09]都唔係練咗好耐啫.

    回覆刪除
  18. 響美國食唐就平好多~
    [版主回覆10/20/2011 18:32:45]o個度咁多中國人.

    回覆刪除
  19. 食老墨好過!
    [版主回覆10/20/2011 18:33:10]我都話係.

    回覆刪除
  20. 壽司都唔係中餐!鬼佬真是亂來,應該改名做東亞自餐好了!
    [版主回覆10/20/2011 18:35:01]可能問d鬼壽司係乜菜會冇人識答. 哈.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.