2012年6月2日星期六

Klimt Persönlich


早早早前去咗Leopold
Museum
睇咗一個關於Klimt嘅展覽.
(Klimt與維也納,關係是密不可分的。Klimt 1862年生於維也納市郊的Baumgarten,14歲獲獎學金到藝術與工藝學校學習建築繪畫,直至1918年逝世也留在維也納。 節錄自明報5月23)

呢個係SchieleKlimt.

呢日博物館主人Leopold老太都喺度.

Klimt開頭啲畫都好正常.



呢三幅巨作係一間好似係學校嘅裝飾.但係間嘢已經拆咗.呢啲係複製品.

有次Klimt去咗意大利一個地方.被呢啲馬賽克(複製品)啟發.

啲畫開始金.



Klimt以前一個畫廊.有好多佢嘅相.

仲有佢個畫廊重現眼前.

另一個畫廊.我唔記得喺邊.將會今年9月修復後開幕.

依家個展覽可以睇吓嗰時間畫廊有乜嘢.




part講佢去旅行.


去旅行,去工作時寫畀情人嘅postcards.

好鬼多架.




佢個情人Emilie
Floge
嘅相簿.

Emilieboutique.

Emilie嘅手飾.


11 則留言:

  1. 佢既畫都用左馬賽克既原素, 好多色彩一塊塊一點點...你竟然冇影到最出名果幅kiss
    做佢既情人真係好, 出遊途中不斷寫咁多明信片俾佢 ,好有心思
    [版主回覆06/03/2012 15:14:04]Kiss唔係o係呢間博物館架.

    回覆刪除
  2. 張張postcard都寫都爆晒,犀利
    [搞一爺回覆06/04/2012 03:45:17]係肥魚金句喎!
    [版主回覆06/03/2012 15:17:42]Gael寫畀搞一爺一定係得幾個字 '冇你咁好氣'
    [搞一爺回覆06/03/2012 07:16:08]仇人同愛人都會好長, 唔明白點解會話 『犀利』

    [Gael回覆06/03/2012 01:16:13]睇下寫畀邊個啦~~~~~
    [搞一爺回覆06/03/2012 01:14:31]Gael 平時D卜都寫好長, Postcard會唔多夠你寫,曲線誇讚自己

    回覆刪除
  3. 展覽
    [版主回覆06/03/2012 15:15:15]

    回覆刪除
  4. 真係中外文化交融喎!
    [版主回覆06/03/2012 15:20:56]中國畫係Klimt o既收藏黎架.

    回覆刪除
  5. 我好鍾意Klimt,幾年前還專程到維也納到處搜尋他的作品。不過,那些中國畫作不是他的筆跡吧?從來沒有聽過Klimt畫中國主題!肉麻明信片都要被公開,慘!
    [版主回覆06/03/2012 15:20:17]中國畫係Klimt o既收藏,唔係佢畫架. btw今日我會post另一個Klimt展覽,

    回覆刪除
  6. 畫好靚呀!
    [版主回覆06/03/2012 15:21:15]幾有特色.

    回覆刪除
  7. 個啲中國風嘅畫係乜人畫?
    [版主回覆06/03/2012 15:22:03]係Klimt o既收藏,冇講係邊個畫or o係邊度買.

    回覆刪除
  8. 唔識佢無得搭咀添..
    [版主回覆06/04/2012 01:31:24]最出名o既the kiss你可能見過都未定

    回覆刪除
  9. 呢個musem 好似幾好睇咁wor!
    [版主回覆06/04/2012 04:56:28]開你o個範啦. 啱你.

    回覆刪除
  10. 其實我都未聽過佢個名.
    [版主回覆06/04/2012 20:33:33]最出名o既the kiss你可能見過都未定

    回覆刪除
  11. 畫展好多嘢睇 , 連佢身邊事物都有展覽添 , 夠全面 .
    [版主回覆06/06/2012 23:30:11]夠全面> 咁先係正路

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.