2016年10月4日星期二

當代舞蹈

9月24下晝又去另一活動。

地點係MQ. tanzquartier當代舞蹈劇場推廣表演。(相中係當代藝術館)
報紙話會有人由天台吊落嚟跳舞。(相中係利奧波德美術館)
但係只係"行"落嚟,仲要只係得一個.真係雷聲大雨點小。
之後有另一位"行"牆。
然後"跳"去小舞台。
佢哋全程係瞓喺度跳。
冇音樂伴都跳得幾齊。
但係佢哋啲動作重複又重複,都幾悶吓.(企我後面啲人都係咁講)
繼續冇音樂,有啲似耍太極feel. (相中係mumok)






最後嚟到呢度.




終於有音樂,但係只係郁吓雙手。
表演咗一個鐘,呢個宣傳有反後果添。睇嚟當代舞蹈唔係我杯茶。
Btw咁啱呢份報紙有介紹MQ呢度.

【9月23 星島日報報道】藝術創作的最終目的,就是走進大眾生活,利用藝術品與世界作交流,而入世卻不等於取悅全世界,誠如奧地利代表性畫家克林姆(Gustav Klimt)曾言:「(藝術)滿足全世界便壞!」,維也納市中心的MuseumsQuartier便設下了多所不同主題的博物館,雲集古典、現代甚至極具爭議性的維也納行動主義藝術作品等,供大家自選心頭好!   

奧地利首都維也納,向來不像巴黎或倫敦般受港人熱捧,很多人到來也只是匆匆過境遊兩、三天,其一主因,或許是兩地並沒直航機往返!而好消息是,奧地利航空於本月6日終開通了香港直航維也納的航班,現時只需約十一小時,睡個好眠便可踏足這歐洲中心城市,隨時造訪沒難度。   關於維也納,大家可能只記得她「音樂之都」的美譽,雖然市內確實遍布莫扎特及貝多芬的足迹,然而這里還有另一強項——藝術。據旅遊冊子的最新統計,現時維也納最少擁有一百所具規模的博物館,亦是奧地利兩大近代「畫壇怪傑」克林姆(Gustav Klimt)及席勒(Egon Schiele)作品的主要收藏地。而開幕於2001年的MuseumsQuartier(維也納博物館區),佔地達九萬平方米,更是現時世界第八大的文藝綜合區,區內共設大小展館及實驗室等逾六十家,展品逾萬件,堪稱維也納最集中的藝術朝聖地。   

MuseumsQuartier坐落於第七區內,若乘地鐵可於MuseumsQuartier站下車,信步可達,它與古皇宮改建的自然歷史博物館及藝術歷史博物館毗鄰,而MuseumsQuartier前身則是皇家馬槽,後由Laurids及Manfred Ortner兄弟改建,將原來的巴洛克風建築與現代建築結合,成為一個巨大的藝術廣場,四周是展館,中間則是露天休閒區,並擺放了多張型格休閒膠椅,供遊人隨意使用。區內包括數個主要展館如利奧波德美術館Leopold Museum、當代藝術館Kunsthalle Wien、建築博物館Architekturzentrum Wien、當代舞蹈劇場Tanzquartier Wien和兒童博物館ZOOM Kindermuseum等等,而最矚目,必是那所採長方體建築的現代藝術博物館MUMOK。   

MUMOK亦是現今中歐最大的藝術博物館,樓高七層,每層各有主題展,包括正上演的《Painting 2.0》,雲集了如大師級安迪沃荷的多幅畫作,呈現了上世紀六十年代起媒體科技與人類生活的互動。另外還有極具爭議性的《Viennese Actionism》展,為上世紀中期於維也納興起的獨立抗爭運動,當年多幕經典的個人抗爭場面,結合藝術元素成為獨特展品,值得一看。   

與MUMOK相對應的,是博物館區內的另一焦點展館利奧波德美術館Leopold Museum,它是私人展館,若想認識奧地利代表性的現代藝術創作風格,尤其是克林姆及席勒的作品,這里是必遊之地。當中又以十九世紀末奧地利「藝壇鬼才」席勒的作品最齊全,共展示了他生前創作的最重要的四十幅畫作及逾二百份相關展品,不少是其自畫像,又或女性的裸體像,粗獷的線條配合扭曲的軀體,是席勒作品的特色,表現出年輕人狂傲不羈的個性,其作品表現力之強烈,於當年連早登上大師級別的克林姆都推崇不已,可惜席勒於二十八歲因感染流感卒逝,有點天妒英才之意!   

至於館內亦收藏了多幅克林姆的作品,包括代表作之一《Death and Life》,以及其巔峰創作時期的金色風格作品《Medicine》等,都非常珍貴。

35 則留言:

  1. 有直航飛機,方便好多!
    形形色色的博物館都好吸引!

    回覆刪除
  2. 瞓喺度都跳到舞就好叻。

    回覆刪除
    回覆
    1. 瞓喺度郁手郁腳啫嘛.

      刪除
    2. 有舞道感嘅都難架,你果啲叫典床典蓆。

      刪除
    3. 我只知劍道,柔道. 舞道係新嘅日本國技?今次唔打pat pat,罰抄"舞蹈"一百次啦.

      刪除
    4. 冇乜動力,要睇完你典吓典吓個靚樣至開始。

      刪除
    5. 我病重嘅時候先啦咁.

      刪除
  3. 回覆
    1. 呢啲唔使錢都OK嘅。要我畀錢睇就唔好搞我了.

      刪除
  4. 哈哈,我地耍太極有音樂㗎。

    回覆刪除
  5. 有這麼多博物館的奧地利,想和那些經費怎樣得來?

    回覆刪除
    回覆
    1. 全部自負盈虧,但政府好似有資助。

      刪除
  6. 啲表演者令我諗起睇醫生,佢哋啲衣著好似响診所做咁

    回覆刪除
  7. 第7張條細路又跟住瞓喺地下度跳?污糟喎 :p
    第8張你影到佢哋好似自摸咁 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度d細路係咁隨地瞓㗎啦.
      自摸>> 你思想唔多純潔。

      刪除
  8. 都係唔啱我,好像打工夫咁。

    回覆刪除
  9. 真係有少少似耍太極拳,櫻槍之類…

    回覆刪除
  10. 一句-企我後面啲人都係咁講,應該都幾悶,藝術嘅野,我真係識條鐵,wakaka

    回覆刪除
    回覆
    1. 幾悶架,好在佢會喺唔同地方跳咋.

      刪除
  11. 有冇人睇睇下悶得滯走咗?

    回覆刪除
  12. 「瞓喺度跳」= horizontal tango?! 想當年我去Leopold Museum,一心想睇Klimt作品,點知原來Der Kuß 響 Belvedere,搞到我要兩年後去多次維也納!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢又冇tango咁郁得咁勁喎.
      Leopold Museum都有少少Klimt o既作品o既.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.