2022年6月5日星期日

恐龍

二月嘅事嚟㗎喇> 2月25 去咗自然史博物館nhm睇恐龍。

呢日好多學生嚟,幼稚園都有。

常設嘅恐龍館唔係今次嘅重點。

呢期有個關於恐龍電影嘅特別展。


現場有片睇呢件化石係點鑿出嚟。

啲恐龍名我中英德文都唔識,唔好問我。

睇得好投入。
1914其中最早嘅恐龍卡通。
複製嘅手稿。
人類對恐龍嘅興趣。
1912年嘅小說。
1864年嘅小說。
 
 
電影原理。
我細個時自己都有整嚟玩。原來英文叫thaumatrope , 19世紀複製品。

 Mutoscope, 1920年
近啲睇。係一張張嘅連續性相片。
Praxinoskop, 1920年
Zoetrope, 1920年

King Kong都關事?
早期King Kong片有同恐龍對戰。呢個係glass-shot box, 拍攝用嘅(複製品)。

 

1952-1955年捷克一齣嘅恐龍電影嘅劇本。

哥斯拉只係展出海報。

有毛。
冇毛。

中國出土嘅。


牙。
恐龍胚胎模型。

蛋。


近代最出名嘅恐龍電影當然係佢啦。

戲中嘅道具。

模型。



博物館自己整嘅恐龍人。


腳印。
博物館最新嘅展品。係瑞士Aargau送畀博物館嘅210 million年嘅化石。
骨骼化石只搵到六成。

最後經過原始人館。

早前呢個館展出過一位活生生嘅裸女。

18 則留言:

  1. 好鍾意恐龍
    乜嘢叫展出活生生裸女

    回覆刪除
  2. 我覺得揾到恐龍化石證明巨大生物曾經喺地球生存過呢整件事情好神奇。

    回覆刪除
  3. 展出過一位活生生嘅裸女,即係真人裸女?

    回覆刪除
  4. 恐龍對於小朋友確係有一種魔力,起碼自己細個時都迷咗一排,所以啲小朋友睇得咁投入🤣

    回覆刪除
  5. 好神奇...
    小朋友通常都好喜歡恐龍!

    回覆刪除
  6. 就因為人未見過恐龍一直存有幻想,所以歷代以來恐龍都是這樣神秘......

    回覆刪除
  7. Jurassic World 真係一D興趣都無

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 我都鍾意即係我都係小男孩啦。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.