2022年6月21日星期二

Fronleichnamsprozession 2022

6月16 係奧地利嘅公眾假期。同宗教有關。呢日會有個巡遊同戶外彌撒。

教堂出面有件新嘅藝術品。

 近睇發現係用一仙砌成㗎。

個blog又將啲相次序倒轉。請大家有尾睇番上嚟啦。


出發到第二個祭壇。我就唔跟喇。
現場演奏。
戶外彌撒。
主教講道。

第一個祭壇。
我亦跟住行。





整裝待發。約九點半開始。


亦拍咗片。

14 則留言:

  1. 花童有咩意義?籃內拎住咩?
    持旗手制服靚過儀仗隊。咁多,係咩旗?水鞋及膝咁長有冇咩原因?點解帶劍?
    尾二圖揾細路揸住碌乜嘢?感覺好重,儀式唔揾大人拎架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你呢個問題兒童我真係唔識答,因為我都唔係呢個教。
      可能制服誘惑先令人興奮啦。
      細路揸住碌嘢可能係鍛鍊大個咗對啲大碌嘢應付自如呢。

      刪除
  2. 件雕塑正
    前TBB藝員都移咗你度,知唔知

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有睇新聞呀。但係喺街未撞過佢。

      刪除
  3. 睇左一陣, 先知藝術品係手握手, 希望我無睇錯

    回覆刪除
  4. 這種巡遊是否當地的大事?!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 宗教巡遊算係重要啦,如果你係呢個教派。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.