2022年6月12日星期日

Stefflkirtag 2022

 6月5 襯好天拍吓片先。大教堂旁邊嘅 Stefflkirtag 如果唔係拍片我係唔會嚟囉。因為年年一樣。

 個活動我相都冇影。有興趣嘅去睇睇片啦。 

 


五條友漢堡店開咗都未幫襯過。呢日喺市中心就早少少去食個 lunch啦。
原來係冇set賣嘅。
單嗌,都幾貴。
細漢堡份量都唔細。但係唔覺特別好食囉。冇下次。

奧地利人嘅奶昔真係用奶開,似飲有味嘅奶。而呢度嘅奶昔係香港飲開嘅口感。雖然貴,但都會有下次。

19 則留言:

  1. 嘩!17歐!好貴⋯⋯
    如果想片好睇,片要剪架,好少一片拍到尾,每個shot不能太長,參考吓果啲達人或Youtuber。我好懶,拍片唔係我杯茶,所以都係求求其~ 但幾鍾意你個開場畫面!

    回覆刪除
    回覆
    1. 剪片個事後功夫真係好煩,可能我係生手⋯⋯

      刪除
    2. 我係學嗰啲行街片,一片拍到尾,唔使剪咁多嘛。

      刪除
  2. 我也麻麻地,好少幫襯。

    回覆刪除
  3. 花街屎無標價?唔知我唔會幫襯架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有標價。超出筆直, 所以先揀個細漢堡。

      刪除
  4. 會不會幫襯車仔檔...會平些!

    回覆刪除
  5. 五條友漢堡店 肥人都未食過呀, 成日都話去試但又懶得為左個漢堡包出到尖沙咀...哈哈!

    回覆刪除
  6. 5條友個包好濕,除咗薯條奶昔其他唔使食

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇見佢嘅薯條就唔想買,唔知點解。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.