2022年6月23日星期四

erLebzelterei

6月18 Mariazell 嘅名物係薑餅。嚟過呢度好幾次都冇參觀過呢間薑餅工場。呢日大把時間就參觀一吓啦。

入場費6,90歐,附送一 pack 薑餅試食裝。 
首先睇吓以前整薑餅嘅工具。

壓strudel皮嘅機。
整蜜蠟嘅模。
奧地利第一部炒杏仁爐。
自動化嘅餅模機。


上朱古力喺面嘅機。
冇記錯好似係蜂巢。
磨麵粉。
蜂巢。
似係古董嘅貨架。

之後就睇工場喇。其實我冇expect 星期六係有人開工的。

調製材料。

機搓麵糰。

切割麵糰。

搽糖水我估。
入爐。
切餅。應該係啲特別造型嘅款式。
人手畫圖案。

上朱古力。
磅重。

包裝。

包裝上嘅label 都係用機貼嘅。見佢喺度試機,啲label 貼唔正喺指定位置,嘥咗好多膠袋。


出貨。
全程唔見工人戴口罩。唔通奧地利嘅衛生標準低啲?

睇睇片啦。

25 則留言:

  1. 回覆
    1. 薑餅之中呢個牌子係好食嘅。可惜我唔太好。

      刪除
  2. 我一直以為杏仁是焗熟的。

    回覆刪除
  3. 勾起小學暑期免費參觀活動嘅回憶:寬闊硬板旅遊車、香口膠、糖仔、小禮品、餅香、興奮到遲瞓咗。畀為窮等人家而設嘅教會天台小學十個讚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都話你唔同年代㗎啦。我嘅年代已經冇天台小學。

      刪除
  4. 我覺得薑餅唔好食。

    回覆刪除
  5. 我仲以為客人可以試做薑餅...
    短片你拍的??好嘢!!!我唔識剪片...

    回覆刪除
  6. 有些製作過程...都無戴手套???

    回覆刪除
  7. 參觀工場唔錯喎~
    而家共存吖嘛🤣

    回覆刪除
  8. 要逐塊人手畫好大工夫
    乜d貼紙之前冇用咩,而家先試機

    回覆刪除
  9. 可能你都食左唔少DNA 😁

    回覆刪除
  10. 薑餅......久唔久會買, 我like嘅!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.