2022年6月16日星期四

猶太浩劫紀念花園

呢個花園新開冇耐,某日無意中經過就行吓啦。

Holocaust呢個字我識,但係乜嘢係shoah? 原來係希伯來文嘅holocaust。

 花園呈橢圓形。唔知有冇特別含意。

死難者嘅名刻咗喺公園嘅圍牆上。
按字母次序排列。全部係係奧地利人。
我估公園係用嚟紀念,唔係消閒用途。所以係冇地方畀人坐。

18 則留言:

  1. 美國佬公然講大話, 老屈新疆有種族滅絕,無所不用其技, 去遏止中國發展,某些自大白人為咗私利 ,乜都做得出。

    回覆刪除
    回覆
    1. 被迫害嘅人話有喎。親戚被捕後音訊全無。

      刪除
    2. 聯合國人權事務高級專員米歇爾·巴切萊特訪華睇吓新疆有冇呢件事,滅絕係大規模行動好易揾到證據,開放得應該冇呢件事。
      關公都有對頭人,反對黨會撒謊。
      我畀10萬蚊你講一個大話,應該有人動心。
      美國借用袋洗衣粉去攻打他國話有大殺傷力武器。

      刪除
    3. 聯合國人權理事會中國係其中一個理事國。完全冇中立性。
      況且你覺得中國會畀你隨意收集證據? 我估睇嘅嘢度度都係預先安排㗎啦。

      刪除
    4. 即係新疆人幾拾年後人口會少好多,放長雙眼睇下,讓時間證明邊一方係大話精。

      刪除
    5. 唔知有冇新疆人口普查嘅數據呢?

      刪除
  2. 我之前去過類似架, 遇到有人係度搵名, 我諗應該係同佢個家族有關, 見佢喊到收唔到聲

    回覆刪除
  3. 浩劫依然發生緊,永遠唔會吸取歷史教訓

    回覆刪除
  4. 好整齊,好嚴肅,夠尊重。

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.