2022年6月22日星期三

Mariazell

已故御用司機有個旅行遺願,話佢康復後要去奧地利嘅宗教勝地 Mariazell 還神。

我係佢嘅旅伴,雖然佢離開咗,我都幫佢完成心願啦。

6月18 依家冇司機,唯有搭巴士去啦。維也納有巴士到 Mariazell,中途喺啲村莊有站。全程(單程)三個鐘車,票價單程 27歐。

準時十點鐘到達。回程15:55。
有幾個鐘時間。hea 吓, 睇吓書, 食埋lunch。

(個blog 又將我啲相倒轉次序喇。請從呢度開始由尾睇翻上嚟啦。)

-----------------------------------------------------------------------

 

 

 

拍咗片,大家睇吓啦。



其中有隻馬開始失控(影唔到相)。圍觀者當然馬上閃開啦。
出發前團隊圍住教堂行三個圈。

當時未知係乜事。之後google, 原來係奧地利第一屆嘅馬匹朝聖之旅 1. Österreichische Rosswallfahrt 。
突然見封咗路,一定係有活動啦。

我就去咗兩個(大熱天時,順便涼吓)。
教堂差唔多每個鐘都有彌撒。

18 則留言:

  1. 完成了,畫上句號,重生出發。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前討論過嘅目的地有可能都會自己去。

      刪除
  2. 償心願,相信他會知道

    回覆刪除
  3. 睇得出你地感情真係好好,睇到我都有啲感動⋯⋯
    呢度你住咁耐去過未?
    啲相掉轉晒?我每次upload完啲相都次序大亂,次次都要我重新排過次序

    回覆刪除
    回覆
    1. 去過好幾次㗎喇。如果唔係為咗佢,我唔會咁快又再嚟。

      刪除
  4. 在遠方的御用司機知道, 一定會好感動

    回覆刪除
  5. 我要用匿名留言~EE

    回覆刪除
  6. 食個lunch幾個鐘...外國的生活真係好他條!!!

    回覆刪除
  7. 噢!相信佢一定知道的. 天氣好好呀, 就當佢微笑望住你幫佢完成心願啦 !

    回覆刪除
  8. 幫司機還咗願,等佢安心!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.