2008年11月30日星期日

唔可以呢樣唔可以嗰樣?

搭地鐵間唔中會有人賣藝,唱歌或彈手風琴、結他。仲會有人乞錢。睇落去呢啲人似外地黎,因為呢度本地人應該唔會乞錢,呢度失業救濟金幾好。有朋友試過攞每月1000 euro救濟金
講噃地鐵/ 公共交通,你唔會見到好多唔可以呢樣唔可以嗰樣嘅標誌,只有不准吸煙同狗戴口罩。咁有啲人會喺車廂飲食,但係大冇公德,搞到車廂污糟邋遢。
趁賣藝人行開偷影

1 則留言:



  1. Solarman
    Dec 2, 2008 12:47 AM

    多倫多地鐵月台通道都有呢啲賣藝者,不過要領牌,要通過面試,有限制,唔係隨便可以喺度搵食!
    Reply this comment

    噢!地利 Oh!tria
    噢!地利 Oh!tria
    Dec 2, 2008 3:42 AM
    咁同英國一樣wo

    田耕

    田耕
    Nov 30, 2008 2:23 AM

    倫敦地鐵的賣藝人不是在地鐵車廂裏表演的,而是在地鐵站内四通八達的通道上。這些賣藝人更不是非法的,而是獲得地鐵考核和發出執照的。他們可以在固定位置賣藝,這樣,就可以肯定賣藝人達到一定水準,有一定娛樂性又不會滋擾他人。
    Reply this comment

    噢!地利 Oh!tria
    噢!地利 Oh!tria
    Nov 30, 2008 3:06 AM
    I have seen that there are special areas inside the tube stations for street performers. But I have wondered who can occupy the space there. Now I understand.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.