2008年11月7日星期五

懶係pro咁試酒

連續兩日都有得試酒。前日一間書局收咗檔之後(7pm)搞咗個試酒會黎推廣一啲關於酒嘅書。免費參加。冇蝕底,所以喺書局磨到夠鐘。
開始時主講者教大家點樣''酒杯。之後用眼去欣賞酒嘅顏色,用鼻聞酒嘅香氣。張酒含喺口慢慢品嚐。最意外係居然有廿年舊紅酒試。
尋日因工事去咗個啤酒workshop。首先俾你試佢自家品牌20072008年嘅啤酒。原來同一牌子唔同年份嘅啤酒係唔同味架。然後就要喺5隻啤酒中搵出2008年嗰隻啤酒。好彩之前學咗點試酒,懶係pro咁,又俾我搵到喎。冇失禮。
BTW,喺外國好難買到奧地利產紅白酒,聽講啲酒都唔夠內銷,所以冇出口。

1 則留言:



  1. 喵喵
    Nov 8, 2008 4:25 PM

    太可惜了 ! 我唔識飲..........
    Reply this comment

    噢!地利 Oh!tria
    噢!地利 Oh!tria
    Nov 9, 2008 3:08 AM
    (Empty)

    笨拙OL

    笨拙OL
    Nov 8, 2008 12:18 PM

    咁我下次去奧地利旅行時都要買番D紅白酒試下先 價錢會否比德國貴好多?
    另外, 你個啤酒workshop好pro喎, 做到好似紅白酒的wine tasting 一樣
    Reply this comment

    噢!地利 Oh!tria
    噢!地利 Oh!tria
    Nov 9, 2008 3:03 AM
    我冇買過德國酒,我鍾意嘅一隻奧地利氣酒只係 5 個幾 euro ( 有時特價 3 個幾 )

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.