2008年11月13日星期四

Happy Birthday to the Republic of Austria


1111日第一次世界大戰結束,亦結束咗奧地利皇朝。1112日奧地利宣布成立共和國。末代皇帝被流放到葡萄牙嘅Madeira,喺嗰度渡過餘生。

今年係奧地利共和國成立90週年。可惜今日唔係假期,冇乜慶祝活動。電視播咗啲政要嘅演說同埋古典音樂+女高音。維也納真係不失為音樂之都。
早排睇咗個共和國90週年嘅展覽 (其實係奧地利品牌展覽)
 遊客必買嘅Manner

世界知名 Swarovski水晶
 ÖBB火車
 奧地利電訊
 以前皇宮入面嘅電話



1 則留言:



  1. 晴軒 兜兜
    Nov 14, 2008 12:06 PM

    奧地利生日都冇假放﹖奧地利王朝歷史富有色彩啊。係呢﹐噢兄﹐點解會選擇奧地利學德文既﹖奧地利靚﹐人好nice, 不過聽當地人話佢地既德文俾德國人話係鄉下話喎
    Reply this comment

    噢!地利 Oh!tria
    噢!地利 Oh!tria
    Nov 15, 2008 1:38 AM
    因為有國慶日假期,Birthday of the Republic of Austria 就冇假放lu.
    選擇奧地利學德文因為奧地利靚law.
    真架, 德國人話奧地利德文係鄉下話,奧地利人就話呢D係皇族德文。

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.