2015年11月16日星期一

變種Scotch eggs

早早早前見blog友去食Scotch eggs,好想自己整添。搵咗幾個食譜都話要用sausage meat. Sausage meat即係乜嚟呢.咁又去search吓啦. 原來即係生香腸入面啲肉。雖然奧地利都係香腸大國,但係普通超市係冇呢種香腸賣嘅(富貴超市有入口貨),唯有放棄整呢樣嘢啦。 
但係但係....某日怕自己命,去買咗一大包德國weisswurst返嚟食。見佢腍腍地,就用佢入面啲肉攪爛佢當sausage meat用啦.食譜參考Jamie Oliver.
http://www.jamieoliver.com/recipes/eggs-recipes/proper-scotch-eggs-with-lovely-scottish-cheese-and-pickle/

任何調味都唔使落。一條腸肉可以包一隻蛋。
咁食法冇齋食腸仔咁單調。復活節可以用嚟宴客。

49 則留言:

  1. 王子過時過節都宴客?

    回覆刪除
  2. 好多時都用腸肉整肉丸 ,肉餅, 整肉醬意粉又可以炒散, 自己慳返好多功夫.

    回覆刪除
  3. 反而我呢度超市唔單止有scoth egg ,而且仲有腸仔肉賣呢!
    不過腸仔肉只限於豬肉。

    回覆刪除
  4. 應該是呀,因以前是英國殖民地,但最近卻續漸想脫離英國化,除改國旗(內有米字徽號)外,而且還在很多地方對英國說不!

    回覆刪除
    回覆
    1. 改國旗改唔改得成呢?

      刪除
    2. 現有五款國旗進入法案,要待明年公投結果再定,相信明年中的年尾便可知曉!

      刪除
    3. 咁即係一定會改國旗?

      刪除
    4. Silver Fern (Red, White and Blue) o個個design我like.

      刪除
    5. 其實我哋呢個總理好識做勢,常常都做啲嘢話順應民意,佢又跟大陸簽訂貿易協定,另方面又黐住美國,最主要因明年又大選啦!
      換國旗應成定局,事關民心所向。

      刪除
    6. 順應民意先做得長。

      刪除
  5. 原來你度無生香腸賣,咁奇:-O
    用免治豬肉或牛肉代替得唔得呢?不過睇落好似好難包 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似Johnsonville出o個d生香腸我度係唔興㗎。
      用免治肉自己調味. 但係大多食譜都係用sausage meat,唔知用乜去調囉.

      刪除
    2. 你度啲超市無自家製嘅生香腸?我度有㗎,同鮮肉一齊放係個玻璃櫃度

      刪除
    3. 唔多覺. 下次去玻璃櫃睇真d先.

      刪除
  6. 好特別呀...好多時係王子個BLOG 度睇到從未見過既野, 真係好新奇呀~

    回覆刪除
  7. 我覺得用新鮮豬肉或牛肉整,應該都會好味道呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 用免治肉要自己調味. 但係大多食譜都係用sausage meat,唔知用乜去調囉.

      刪除
  8. 好心思, 哈哈! 奧國皮蛋!

    回覆刪除
  9. 整得好靚,如果隻強係溫泉蛋仲正!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.